Pergotime start mars 2013.
Min sambo jobbar ikväll.... är ofta i ensamheten jag funderar. Detta har ju inget med pergo och så att göra men tänkte bara skriva av mig
Hittade mitt löfte till min sambo, som jag skulle läst den 20/7.... på vår stora dag.... min tårar bara rinner här. Jag är så jävla arg!!! så jävla besviken på honom!!! Allt rivs upp, saker som jag måste fixa, var inne och avbokade min sminkning idag. Hans kostym är så jäkla fin, min klänning hänger fortf hos sömmerskan. Mailade prästen idag med..... DET GÖR SÅÅÅÅÅ ONT!!!!!! :,-( Det går inte att förklara, vi specialbeställde champagneglas, så vansinnigt vackra <3 våra namn, datumen och fin gravyr på dom. Ni vet det som man har ovanpå tårtan, man brukar ha ett brudpar överst. Vi specialbeställde detta med, ett hjärta i glas med fot, så otroligt vackert frostat, dessa med med en fin text. Jag klara inte av att röra det..... vill fan inte se det. men klarar inte av att kasta det......
Jag älskar denna mannen, så det gör ont i mig, men att stå bredvid någon som mår så dåligt som han gör, det tar så hårt på mig. Han har all hjälp man kan få men sånt här tar tid har jag förstått. Jag ville gifta mig med honom, alltså är jag beredd att kämpa! Men.... detta tog hårt på mig. Och alla tror han fick "kalla fötter" så är inte fallet! han vill gifta sig, vill ha barn, allt, men han känner inget.