Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Åhhhh jag vet poison!! Hatar det!! Att alltid varit sist kvar liksom ( så kommer det någon som knappt försökt som "råkar" bli gravid. Gör så ont i hjärtat.

Btw har sett dina mail! Kan inte svara från min mob bara tror jag. Svarar i morgon

• Förväntansfull0406

Har jag inte gjort heller trina, så då har vi löst detta problemet. Har inte rökt eller druckit under den tiden som gick då vi försökte. Denna månaden försökte vi inte! Jag var på festival i Norrköping och drack två cider där. Under mens dessutom så,.... Mig kan du inte ge dåligt samvete!

• Förväntansfull0406

Det låter onekligen som att du har haft äl, det kan göra vansinnigt ont när man tar pergo. äggstockarna svullnar vid äl och det är det som känns i sidorna.

• Förväntansfull0406

Mmmmm skitjobbigt. Men när du haft äl exakt vet du bara när mens eller plus dyker upp. Tyvärr så är det väldigt svårt att säga om smärtan berodde på äl. Men det skulle absolut kunna vara så.

• Förväntansfull0406

Om det är NÅGOT som forskning påvisar kan dra ner chanser att lyckas bli gravid är det psykiska. Tänk på det trina, du som verkar ha stenkoll på allt. Psykisk press kan rubba mens och ägglossning- fertiliteten.

• Förväntansfull0406

Och så fram till dess ska du spy galla över oss andra här?? Tänk efter!!

Sluta diskutera mig är du jävligt snäll!!! Jag har INTE druckit något efter min mens (och även om jag gjort det ska ta skita fullständigt i det) jag var på bråvalla under min mens och tog TVÅ cider. Inget efter det. Har du svårt för läsa det jag skriver?? Rökningen påverkar fertiliteten, INTE det kommande barnet. Och ja jag blev gravid ändå så... Det påverkade inte mig.

Och ja! Vi tog en paus.... Men OM jag skulle bli gravid så skulle det vara välkommet. Men vi försökte inte öht, jag visste på ett ungefär när jag hade äl och vi hade inte sex just då, men simmarna överlevde tydligen VÄLDIGT länge.

Kan du vara så snäll och sluta hacka på mig??? Sök hjälp!!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.