Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Ja nu får det vara. Jag är glad över mitt lilla liv och det kan ingen förstöra! Heller alla mina tummar och tår för dej nu! (Och alla andra såklart)

• Förväntansfull0406

Klart!!! Alla är såååå välkomna dit när ni (inte om utan NÄR) plussat. Maila mig om ni inte hittar till tråden. Och jag kommer såklart fortsätta att följa er som kämpar här och stötta er! Men håller med Lilla Me, ingen tråkig stämning vill vi ha utan nu är det nya tag som gäller!

• Förväntansfull0406

Kul att se dig mael! Har undrat vad som hänt (fast jag förstår att alla inte kan bo på familjeliv som jag haha)

Du har sååååå rätt så! Vi är alla vuxna och vi gör våra egna val. Vi har en sak gemensamt här inne och det tror jag vi gör allt för

• Förväntansfull0406

Verkar konstigt. Du måste verkligen prata med din läkare. Iom du har tagit pergo om med största sannolikhet har haft äl så borde du inte få mellanblödning. Det kan inte vara nidblödning?

• Förväntansfull0406

Jag tycker (om jag får tycka) att du borde vänta. Pergo har ju ändå effekt en månad efter man slutat. Man kan må jävligt piss av dom, det är ju värt det på så vis men samtidigt så borde din läkare iaf kolla så du får äl!

• Förväntansfull0406

Kämpa på tjejer. Minns ni det jag skrev?? Om hopplösheten? Om hur jävla ledsen och bitter jag var över andras plus, att jag trodde att det var mer fel på mig än den jävla ägglossningen. Hörni tjejer

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.