Pergotime start mars 2013.
Håller mina tummar så vansinnigt hårt för er alla.
Håller mina tummar så vansinnigt hårt för er alla.
Mael, vilken vecka fick du missfall i?
Ok, tack för svaret Mael
När började du blöda riktigt?
Läser och känner med er tjejer.
Det är något som händer när jag skriver här..... Min mening var inte avslutad i tidigare inlägg. Ser ju wierd ut
Spolning kan ju ta bort ev stopp med, så även om man har barn innan så kan det vara en idé att spola.
Kram till er
Verkar som jag fått ett Ma.
känns fruktansvärt......
Har gjort flera vul och blodprover. Senast idag i v 6+6. Allt stämmer förutom att det inte finns ett foster. Ska dit igen på onsdag. Troligtvis kommer jag få bära detta ett par veckor för att helt utesluta ett levande foster. Men det finns verkligen inget.....
Har mer eller mindre tjutit hela dagen. Men börjar nog ta in det. Vill bara ha detta överstökat nu så man kan slippa känna sig gravid och må bra, mest psykiskt.
Just nu känner jag bara bort med det, bara ut med "skiten" det är inget liv längre. I mina fantasier var det en född bebis.... Men det kom aldrig så långt, nu är det bara något som aldrig blev. I hjärtat "älskar" jag det men hjärnan vill bara bli av med detta så jag kan bli normal igen. Slippa gråta, slippa vakna nätter av oro för att det snart ska sätta igång. Men det gör det inte, istället värker brösten och magen är spänd. Så jävla orättvist!! Som jag sa till min sambo innan, jag VET ju att det är kört, men kroppen spelar mig spratt mellan varje misslyckat vul så får jag förhoppningar! Sjukt men så är det. Jag blöder ju inte. Hade man börjat blöda så är det liksom ok. Men nä... Här ska man gå och våndas, så jäkla ohumant.