Pergotime start mars 2013.
Mylady. Du kan få tabletter som kickar igång din mens. Nästan 50 dagar och ingen äl heller.... Du kan tyvärr få vänta länge
metformin tror jag det heter. Sedan kan du öka på dosen pergo. Lycka till vännen
Mylady. Du kan få tabletter som kickar igång din mens. Nästan 50 dagar och ingen äl heller.... Du kan tyvärr få vänta länge
metformin tror jag det heter. Sedan kan du öka på dosen pergo. Lycka till vännen
Idag fick jag konstaterat att min bebis inte längre lever. Känns helt åt helvete. Varför liksom??
Vi ses kanske igen. Önskar er verkligen lycka till
Såg först nu att du skrivit till mig. Jo, det finns något i livmodern. Men det är alldeles för litet, mina blodvärden (hcg) tyckte han var alldeles för låga, eller höjningen var inte tillräcklig. Samt att hinnsäcken att sjunkit ihop
han konstaterade till 99% ma.
Fan vad gullig du är
Stort grattis!!!
ni ser!! Det går!!!
Jag rek dig att göra vul i v 9+0 inte innan. Allt innan är såååå osäkert. Men i v 9+0 ser man ett hjärta slå. Innan denna veckan kan det vara så osäkert och man oroar sig bara mer, kanske i onödan!
Vaaaa???? Skojar du! Som att du självklart skulle bli gravid med pergon?? Nä du, ta och ring upp din läkare och prata med honom eller be om en tid så du kan prata med honom. Fan så förbannad jag hade blivit. Visst bra att han är optimistisk men det vore bra om du fick vul i början iaf. Galet...
Pergo kan funka ändå. Jag har med äl utan tabletter. Men ändå är mins ägg inte tillräckligt "pigga" liksom. Det ger dom en liten extra skjuts.
Ok men vänta lite till. Jag hoppas så otroligt att den håller sig borta!
Tyvärr kostar väl insem en jäkla massa
IBF skulle kosta oss 40,000 ca
Tror dessvärre du får köra på pergo först. Funkar sedan inte det så brukar de vilja spola
kan själv tycka att det är fel ordning. Försök få en spolning!
Vi har med sagt nej till ivf. Men jag hoppas så innerligt att jag blir gravid igen om ett tag. Nästa år kanske. Hoppas innerligt att min man i te vill att jag ska börja med piller igen bara. Kan ta evigheter innan skiten går ur kroppen och den hittar sin vanliga "rytm"