Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

För att inte riskera att det blir en "olycka" förstå mig rätt. Jag hade blivit glad för en olycka men han vill vänta. Det måste jag respektera.

• Förväntansfull0406

Ja absolut! Du jag helt rätt. Men dels så ville vi ju pausa alltihop (innan jag blev gravid) jag hade äl på tisdagen och lördagen innan hade vi sex. Men de rackarna överlevde länge vilket jag ALDRIG trott de skulle göra. Och nu när vi haft det så extremt jobbigt så vill vi vänta, det är en gemensam tanke, att vi inte vill köra på direkt efter min skrapning. Däremot vill jag inte skydda mig. Inte mer än med kondom eller så. Min kropp mår sååååå bra utan massa hormoner. Jag hade fyra olika p-piller 2011 och början av 2012 eftersom jag hade kontanta mellanblödningar. Men jag är lite rädd att min sambo inte vill ha det såhär, detta har tagit väldigt hårt på honom med, han är nog tyvärr lite avskräckt han vill ha barn säger han men inte just nu.

• Förväntansfull0406

Så denna graviditeten kom till i en "paus" vi hade sagt att vi ville vänta lite. Dels var jag helt crazy i skallen av hormonerna och längtan sedan så kände vi att vår relation tilliten stryk. Han är extremt känslig för press min kära sambo, i början längtade han galet mycket efter barn. Men jag förstörde hans längtan med ständigt gråt och tjat..... Trist men det är inget ovanligt när det gäller män. De vill verkligen inte höra för mycket om äl och hormoner och så, att bara köra på är bäst.

• Förväntansfull0406

Poison. Min tanke är med att eftersom du verkar ha äl, ni är båda friska och ni har försökt i två är nästan (om jag inte minns fel) att det är så att hans simmare av någon anl i te tar sig till ägget.... Om det sedan beror på stopp i äggledaren eller kanske att ditt sekret Inte är tillräckligt "flytande" kanske? Jag testade med bisolvon månaden innan jag plussade eftersom jag har läst om många som kört med bisolvon metoden och blivit gravida! Kvinnor som försökt i flera år där inga fel finns. Simmarna måste kunna ta sig upp och fram liksom.

Usch dessa jävla goda råd vet hur jävla frustrerande det är när inget funkar, men testa!! Det är absolut inte farligt. Du tar dom från mens till äl. Vanliga bisolvon som man tar för att lösa upp slemmig hals. De löser även upp allt i kroppen liksom. Men be om den där spolningen.

• Förväntansfull0406

Måste sluta skriva från vanliga fl appen. Halva mina inlägg försvinner ???? störigt.

Nästa vecka avbryts min graviditet. På onsdag morgon görs sista vul har det ännu inte vuxit då så skrapas jag samma förmiddag. Börjar acceptera det så smått, det kommer mer och fler stunder att acceptans. Men ibland gör det för jävla ont, varför ska man drabbas av sånt här vad är meningen?

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.