• Sultanol

Pergotime start mars 2013.

Jag är också kvar, även om jag inte skriver så ofta så läser jag å hänger med!

Tredje kuren av pergotime nu!
    BIM - 1/7

Haft utomkveds och opererats, även missfall, sköljt äggledarna, men inte hittat någon anledning till att jag aldrig blir gravid! Så det är bara att kämpa vidare och hoppas det tar sig!!

• Sultanol

Jag har haft varannan månads "symptom" ! Vid min första kur kände jag ägglossningen, ömma bröst, kliande bröstvårtor och annorlunda flytningar... Men förra månaden var det inget.. Fick lite ont i brösten 4 dagar innan mens.. Lämnade blodprov.. Som jag inte fått svar på än.. Det har gått 3 veckor.. Frustrerande. Har försökt ringa men dom har stängt .. Konstigt att dom inte meddelar sånt när dom vet att man lämnar prover.. Nu inne på min 3e kur så har jag inte känt så där värst mycket heller, har ÄL nästa vecka! Vet inte vad som kommer hända efter denna kuren.. Börjar kännas hopplöst nu i alla fall.. :/
    Förstår hur ni alla känner er!!!!

• Sultanol

Grattis Botha!! Så kul att det lyckats! Det ger än lite hopp !!! Lycka till!! Hoppas du hänger kvar på tråden lite å berättar hur det går!! :)

• Sultanol

Låter underbart Botha! Min kompis är gravid nu i vecka 15, men hon har beskrivit hela vägen så som du känner, menskänningar och små hugg! Så det är nog som det ska vara när livmodern växer till sig :)

• Sultanol

Ja det är rätt Botha!! Då är du ju en bit gången ändå!! :) inga bra tips att ge för att skynda på ? ;D

Själv så har man ÄL i dagarna! Men sambon Har fått magsjuka så denna kuren går väl åt pipan! (Tycker synd om mig själv, när det är honom jag borde tycka synd om) men man blir väl lite ego! Känns som det är JAG som försöker skaffa barn fast att det egentligen är vi! Tänk vad våra stackars män ska få utstå!!
    Har dessutom febrilt försökt jaga efter mina provsvar ifall jag haft ÄL eller inte.. Men utan resultat!! Tycker det är helt knäppt att jag inte fått svar efter 3 Veckor och att ingen kan hjälpa mig få reda på saker och ting!!!!

• Sultanol

Oj.. Snabb i fingrarna!! Även haft barn i massa drömmar!! Helt sjukt!! Längtar bara ännu mer då!! Blää!!!

Jag har i alla fall inte fått provsvar än.. Ska ta nytt prov på torsdag!! Men hade ju vart kul och veta om man har ägglossning varje månad eller ej!!

Hoppas jag är gravid istället!! Men varken känner ägglossning eller något denna månaden så det känns negativt!
    Å eftersom jag inte får tag i min läkare så vet jag inte hur vi kommer gå vidare!!! Meeeen jag får väl ha lite mer tålamod!!!

• Sultanol

Ja det är pergon!! Har aldrig haft sånna humör ändringar!! Värsta berg och dal banan!!!

• Sultanol

Kul för er som fått plus!! Det ger än lite hopp!! Själv har jag lämnat nytt blodprov å hoppas få svar denna gången!! Har en vecka kvar till mens och mina bröstvårtor är så ömma så jag inte ens kan ha bh på mig! Meeen det är säkert bara en förvarning på mensen!! Bläää!!!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.