Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Nära bim nu är på bim-6 idag... Har haft en ihärdig molande mensverk sedan helgen. Har redan gjort ett test iom jag har haft såna rejäla känningar i magen. Men det var såklart super neg. Någon som vet om "mensverk" kan vara ett tidigt tecken på graviditet??

• Förväntansfull0406

Testade i morse iom jag har ganska rejäla symptom, det var SUPER neg..... Undrar om det är kört nu eller det är för tidigt? Har på bim på tisdag. Kroppen spelar mig nog ett jävla spratt.

• Förväntansfull0406

Jag är inne på första kuren bara.... Men tog bara två kurer 2008 sedan blev jag gravid på tredje månaden, den månaden jag höll upp.

Ja jävla hormoner ( tror absolut inte på graviditet denna månaden. Har en känsla av att det kommer ta ett tag för oss denna gången.

• Förväntansfull0406

Har ägglossat!!!!!!!! Blodprovet visade på fin äl!!!! Nu är det upp till naturen att göra sitt. Men även om mens kommer på tisdag så vet jag iaf att det inte beror på dålig äl.

• Förväntansfull0406

Botha. Ja det kan ju göra det ( tyvärr. Vi med pco har många ägg som kan mogna tills sig samtidigt och detta ger då utslag på testen, men inget ägg släpper ändå, alltså ingen äl. Men, man KAN ju ha äl om man har tur så testa med stickorna ändå!

• Förväntansfull0406

Var inne på Apoteket och höll ert cb i min hand... Hängde tillbaka det och gick. Inte lönt att lägga pengar på det när jag är nästan 100% säker på att jag får mens på tisdag. Ska bespara mig den smärtan med även om det var oerhört lockande att köpa det!

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.