Lider då oerhört med dej poison, och alla andra som kämpar så hårt och har gjort det länge. Jag följer er här ändå trotts att vi inte JUST nu försöker, jag har väl sjukliga problem att släppa taget antagligen haha..... Nä skämt o sido, men jag kommer ju försöka igen sen och kan jag tillföra er något fram tills dess så.
Poison, har du funderat på att prata med någon? En kurator eller kbt terapeut? Eller gå och lära dig mindfullness? När jag läser det du skriver så känner jag igen mig så otroligt mycket, det är så man blir rädd. Dels tänker jag såhär, chanserna att ni ska lyckas är stora, ni har barn sedan innan och ni tog ju inte hjälp förrän efter två års försök denna gång.
Jag skriver detta för jag verkligen lider med dig/er och bryr mig och jag har vart i precis samma skor. Tänk er verkligen igenom saker och ting. Försök att släppa tankarna på en bebis varje dag. Planera in saker!! En kort resa i nov/dec? Såg att spa, hotell och behandling var billigt i Ronneby just nu, såna saker måste man unna sig på vägen. Eller bara en natt på hotell i en stad med sambon, ät gott, shoppa lite. Mys!! För risken är väldigt väldigt stor att man tappar sig själv, mannen och att förhållandet går åt skogen. Jag känner inte era män men jag har ju kämpat två gånger med två olika män och båda två kände sig mer som en donator på slutet än en sambo/make. Och då är risken stor att de säger stopp. Gör saker ni tycker är roligt. Försök att tänka att vi kämpar för att nå vårt mål, men på vägen måste vi ha kul och må bra.
Ibland får man kanske bestämma sig för att pausa två månader. Sluta upp med behandlingar och bara släpp tanken på att ha sex konstant. Ha sex om ni vill, när ni vill. Blir det två gånger på en månad ja, då blir det så. Tänk inte ens på mensen.
Ibland behöver man någon som ruskar om en, om sambon inte gör det så kanske någon annan måste. Försök att må bra!! Glöm inte bort er själva. För har ni inga fysiska problem så kommer barnet komma till er. Men det tar lite längre tid. ???? kramar till er alla