Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Syrran85. Det beror helt på hur lång cykel du har. Menar du nu efter att du börjar med person?

• Förväntansfull0406

Men, om älprovet var bra så hade du ju äl! Räkna då med 14 dagar fram från den dagen du tror du haft äl. Man har i nästan alla fall 14 dagars lutealfaa

• Förväntansfull0406

Önskar jag kunde joina er känns som fyra-fem månader har försvunnit från mig. Jag ska på kontroll på tis, misstänker infektion.... Jobbigt. Vill verkligen INTE åka upp dit igen!!! Vill lägga detta helvetet bakom mig. Och gärna försöka på nytt, ett Levande barn denna gång

• Förväntansfull0406

Jag tror att 2014 är "the year" detta året har helt ärligt varit det absolut värsta jag varit med om!! Jättemånga jag känner har skiljt sig, min frisör, min hudterapeut, min sambos syster... Och vi pratade just om det hos frissan och hon sa att detta året var spått att vara "oturens år" jag gick med i en gravid tråd för oss som skulle ha barn mars/april..... Och det var en LÅNG lista på gravida, tro är 70% föll bort pga mf, ma, någon skulle plötsligt skilja sig och skulle avbryta sin grav. Vad i hela friden????

Nu hoppas jag ju att ni plussar ändå här i tråden men det är något som hänger över detta året.... Obehagligt.

• Förväntansfull0406

När jag var på efterkontroll i tisdags efter skrapningen sa Gyn att hon förstod att jag hade svårt att bli gravid med tanke på hur mycket bakåtlutad min livmoder är..... Hmm trodde inte man trodde det "nu för tiden" att bakåtlutad livmoder påverkar fertiliteten, däremot har man lättare att få MA när man får ett mf, vad jag läst iaf. Något ni vet??

• Förväntansfull0406
    princess77 skrev 2013-10-12 21:00:33 följande:

Ja,och ursäkta infon men ja flytningar har man massor som gravid smile5.gif Guck konstant med trosskydd smile5.gif

Håller tummarna!!!
  • Förväntansfull0406

Åhhhh jag hoppas jag kan joina er snart!!!! Följer er fortf ?? Har dock satt in nuvaring för jag ville inte bli gravid innan vår Thailandsresa nu i nov. Att vara där nere och oroa ihjäl sig om man skulle bli/vara gravid och med tanke på mitt ma. Nä, det fick bli skydd. Men så fort jag tar ut den kommer ägglossning igång igen. Hoppas min sambo är redo!!!!

• Förväntansfull0406

Hörni tjejer. Om ni inte känner er trygga med det läkare ger/säger till er så MÅSTEni ifrågasätta!! Jag vet kvinnor så gått på pergo i flera år!! Där läkarna har så dålig koll på just detta med ofrivillig barnlöshet så det enda de kan är pergo. Ta INTE skiten om det inte ger er några bra resultat. Jag skriver detta till er fast jag kanske inte "tillhör" tråden längre (än) våga ifrågasätta läkarna.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.