Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Botha: ja jag har mens själv, regelbunden dessutom på exakt 28 dagar, denna gång! Förta gången 2008 var det totalt kaos i kroppen hade cyklar på 50 dagar men 20 dagars blödningar, alltså ingen äl heller. Men pergon gjorde min cykel regelbunden med en gång då och jag blev gravid.

• Förväntansfull0406

Hoppar in lite snabbt. Behöver bara skrika av mig lite.... Tog ett test i morse negativt igen varför inte liksom???? Bim på tisdag men hade jag varit gravid så hade det visar nu tycker man. Så jävla ledsen och förbannad på allting idag :,-(

• Förväntansfull0406

Så många som skriver så man vet inte var man ska börja....

Välkommen smalltowngal. Vet du vad!! Hoppet är inte ute för pergo effekten sitter i två månader, jag fick som du 2009 och min dotter kom till i den pergo "fria" månaden. Så nästa månad SEXA PÅ!!

Håller med dej botha ett jävla kämpande mentalt mest.... Har tjutit som en unge idag (

• Förväntansfull0406

Hur är era män??? Min man försöker stötta.... Men blir även lite irriterad på mig att jag inte bara låter det ha sin gång. Som han sa igår "M, det är första månaden med tabletterna, det har knappt gått någon tid alls!" Jag menar på att det var kanske ren tur förra gången att det tog sig så fort.

• Förväntansfull0406

Samma här ( kan till och med bli bråk, inte om just detta ämnet men tex, han ser att jag skriver här ibland så kan han säga "skulle du inte släppa det? Du kan inte sluta tänka på det om du skriver på såna sidor"

Han förstår verkligen ingenting, iom denna sidan så kan jag ventilera!! Man måste få pysa ut sin ilska, ångest, avundsjuka ja alla förbjudna tankar någonstans!!! Detta har faktiskt hjälpt mig!! Mmmm ja han tycker jag är knäpp ibland.... Han har ju en son sedan innan som är 14 och hon blev bara på smällen liksom.... Sedan gjorde de slut innan han föddes. Dels så ser han fram emot detta på ett annat vis, vara med liksom, men samtidigt så är det annorlunda när man planerar ett barn, och det inte går så lätt..... Rörigt.

• Förväntansfull0406

Vad ni skriver tjejer, kul med sådan aktivitet i tråden!

Pluggar just nu så borde inte vara på fl men svårt att låta bli ju! Bim i morgon. Har ganska rejäl mensverk fortf, eller mer snarare, har jag aldrig innan mens utan den brukar komma sådär pang på ungefär när mensen "kommer" illamående deluxe! Och känningar i tuttarna... Har verkligen sken-gravid symptom och det gör det hela ännu jävligare, det fan inte okey!!! Att man kissat på Stickan och fått neg men ändå så tänds en liiiiten gnutta hopp iom dessa symptom. vill typ försvinna från jordens yta.... Vill helst att mensen ska komma NU och inte i morgon om den nu måste komma. En dag kvar.

Alla ni som har äl! Sexa på nu tjejer.

• Förväntansfull0406

Det är som ni säger tjejer.... Man måste hitta ett sätt att kunna prata med mannen, han märker ju om han blir uyestängd, som för någon vecka sedan frågade min sambo vad vi skrev om, jag svarade bara utan att tänka "du förstår ändå inte" han blev riktigt sårad! Och det var ju fel liksom....

Hit kan man vända sig med alla de förbjuda känslorna man har, som man inte vill berätta rör sin man, mamma eller kompis, tack och lov för det! Men de lite lättare känslorna får man försöka dela med sin man

• Förväntansfull0406
    trina skrev 2013-05-27 19:31:52 följande:
    Usch, idag har jag varit ett nervvrak. Imorgon vet jag hur det ligger till. Har ju inte känt något alls....
    Har du bim i morgon?

Jag har testat idag på em (bim i morgon) Det var neg....

Men just nu fattar jag NADA! Allt är precis tvärtom som det brukar vara innan mens. Ömma bröst, ihärdigt molande och fick en mini mini blödning ikväll i slemmet. VAD FAN!!! seriöst detta har jag inte varit med om innan med pergo..... om detta är är vara skenis så önskar jag det inte min värsta fiende. Trots neg på testet så undrar man ju. Jaja..... i morgon är det dagen D iaf.
Svar på tråden Pergotime start mars 2013.