Pergotime start mars 2013.
Ja klart man kan! :)
Ja klart man kan! :)
Tack!! :) är också i vecka 5 nu men tycker att det är så rörigt det där hur man räknar ut det!! Går allt som det ska blir det en Mars bebis i alla fall :D
Det borde du ju få!! Jag får ett för att jag hade ett utomkveds innan, men jag hade velat kolla i alla fall efter alla utredningar så det måste man ju kunna få ordnat!! Om
Man så ska lägga en liten slant för det!! Kämpa på :D
Hope13 - har man pco och tar pergotime så är det lika stor chans att bli gravid som för en kvinna utan pco och pergotime, alltså kan det ta ganska många försök som för en person utan pco! (Antar att det är såhär, vad jag hört) men pergotime borde ju ändå på något sätt skapa mer hormoner.. Man tycker ju att det ska gå snabbt!! Det viktiga är att försöka tänka på annat!! :) (vilket är jätte svårt)
Håller tummarna för er!! Det är mycket som ska klicka för att det ska fungera!! Så när allt är rätt så händer det!
Själv ser jag fram emot vul imorgon för att se det finns något där inne!! Mår så sjukt illa så betvivlar annat!! Men ska bli spännande även om det inte syns så mycket såhär tidigt!!
Det gick jätte bra! Kunde se ett litet hjärta som slog! Var som jag trodde i vecka 6+4 igår! Känner också oron för missfall men försöker att inte tänka på det!
Har dock börjat må jätte illa :( det ska ju vara bra tecken men det är så jobbigt!!!
Taack :) känns underbart!!
Asså vad lurigt!!? Men du skulle med göra Vul eller ?
På mitt vul räknade d från sista mensens första dag så jag hade gått efter det tror jag!! :)
Okej! Tyckte det bara kunde vara kul att hänga med på allas resor från början till slut!! Men slutar skriva!!
Lilla me- ja vi kan starta en egen tråd :) någon med dator som kan fixa det? Jag använder mobilen!!
Läser också varje dag här!!
Okej!! Ska se vad jag kan ordna ikväll efter jobbet då!! :)
Haha det är klart du är om du kan skapa en!! Har inte lyckats med det än!!
Haha ja det brukar ju vara så!! :D
I början av en graviditet är det inte farligt att dricka då barnet livnär sig på eget sätt och inte på det mamman dricker/äter!
Och även om det inte är bevisat så tror jag på uttrycket att när man slutar försöka eller ger upp så blir man gravid! Det blev jag! Och det hjälper absolut inte att bli bitter på andra, det kan du hålla till din blogg och skriva punkter där istället!!!!!!
Ja!! Förstår att Trina är bitter det har vi ju alla vart.. Men nu gick det lite över gränsen!
Konstigt att ni kan se att ni har ägglossning på era test!! Eller BRA!! Mina visade positivt varje månad varje dag när jag åt pergotime!! Jätte knepigt! :D det försvårade det hela lite!!!
V 12 (11+0)
Från ingenstans har jag börjat bli lite orolig! Vet att alla känner och upplever saker olika!! Jag mådde väldigt dåligt i början av min graviditet men nu är det inget alls! Mer än lite konstig känsla i nedre delen av magen!!
Läst att det finns dom som inte får ont i brösten eller någonting så jag tänker att jag kanske är en av dom! För mina bröst gör inte ont alla, tror inte dom ändrat sig något!! Någon annan som inte har ont i brösten?
Oj!! Det skulle inte vara i denna tråden!! Kan inte radera det!!
Jag fick en diklofenak när jag kom in å en timma efter det så kollade dom!!! Det ilade en del, å kändes lite obehagligt när dom spritade in vätskan! Men jag tyckte inte alls att det var så farligt som många sagt! Men det är ju klart att alla känner olika! Är man lite blockerad i någon äggledarna så kanske det känns mer?. Men jag skulle inte oroa mig! :) det går så fort så man hinner knappt fatta att dom gjort något!!