Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Many87: får ni bekosta er IVF denna gången då eller hur funkar det?

Jag och min man har ju båda barn på vars ett håll, hörde att vi inte får gratis ivf via landstinget då? Ca 40000 kostar på en privat klinik..... Fan man bryter ju ihop. Jag är fan beredd att betala detta

• Förväntansfull0406

Many87: får ni bekosta er IVF denna gången då eller hur funkar det?

Jag och min man har ju båda barn på vars ett håll, hörde att vi inte får gratis ivf via landstinget då? Ca 40000 kostar på en privat klinik..... Fan man bryter ju ihop. Jag är fan beredd att betala detta

• Förväntansfull0406

Men usch botha!!!! Tänker på dej! (

Tjoho smalltowngirl! Bim nu ju låter ju onekligen som att du har en del misstänkta tecken på grav.

• Förväntansfull0406

Jag vill absolut INTE grusa dina förhoppningar. Men pergon gjorde mig vidrigt skenis ( hade en jävla molande verk från äl till mens, hade till och med så ont i brösten att det kändes när jag duschade. Mådde illa och skit.... Jag byggde upp sjuka förväntningar iom detta ( men!!! Tanken är ju att bli gravid med pergon så jag hoppas verkligen att du har en bebis på bakning

• Förväntansfull0406

Jag tror ärligt att jag ska slänga min hög med tester från testlagrets. Nu är det slut testat i onödan (gravtesten iaf) kommer vänta in min mens och kommer den inte så unnar jag mig ett CB. För har man inga hemma så kan man inte gå och bli sugen heller.

• Förväntansfull0406

Själv börjar man närma sig äl nu. På tisdag är det dags! Har ju så otroligt regelbunden mens så jag slipper testa med stickor (fast gör det ändå ibland haha) har fan rejält ont i mellanåt, typ äl-värk.... Hugger som fan och ibland är det till och med som mensverk, har varit så flera dagar. Vad fan e detta

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.