Pergotime start mars 2013.
Ingen mens????
Ingen mens????
Oj vad ni skrivit tjejer
ingen mens ännu för er ännu bådar gott! Även om man har mensverk så kan det vara graviditet ju.
Jag har äl på tisdag, men har fortf rejäla pergo-biverkningar, (har ju inte tagit denna månaden) Huvudvärk varje dag typ. Men det blir att sexa i helgen för oss.
Men herregud botha! Matförgiftning är inte att leka med. Skönt att du nu mår bättre och önskar dej en riktigt härlig semester.
Hmm hur många är vi i tråden egentligen??? Hade ni varit sugna på att lista er?
För att kolla hur många vi är och lite var vi är i cykeln typ. Men det kanske är bäst att vänta, jag kanske är ensam kvar här om några dagar haha
Äsch!! Vi testar och ser hur lång listan blir. Vet inte hur ni använder FL men sitter ni med mobilen så bara skriv era uppgifter så klipper jag in alla i en lista sen. Detta är mest för att vi alla jan ha lite koll på vem vi är och sådär.
)
Jag börjar.
Förväntansfull0406
Antal månaders försök: 6
Månader med pergo: 2
Bim: 25 juni.
Hade nog fan alla symptom på graviditet man kan ha förra gången. 
Stort grattis!!!
Detta ger oss andra hopp. Hur känns det???
Här kommer en lista. Hoppas jag inte missat någon och ber om ursäkt på förhand om jag gjort detta! klistra in er i listan eller be mig göra det om ni vill vara med.
Förväntansfull0406
Antal månaders försök: 6
Bim: 25 juni.
Trina
Försök: 2
Bim: Typ 18 juni?
Mylady
Försök nr 18
Pergo månad nr 2
BIM: typ 3 juli
Lilla Me
Antal månaders försök: 8
Antal pergokurer: 4
Bim: 18-19/6
Sultanol
Tredje kuren av pergotime nu!
BIM - 1/7
Mael???
MOM??
Jätteglad för din skull ska du veta.
nu var det er tur!! Njut nu av ditt plus OCH semester! Titta gärna in och berätta för oss hur det går för dej. Kram kram!
Vi peppar varandra, för lyckas kommer vi att göra. â¤