• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Nu kommer mensen, jippi vad roligt

• Poison82

Äsch, den var väntad så jag tar det inte så hårt. En gång till med dessa äckliga tabletter sen ringer jag Gyn, skiter i vad han skrev, nu ska jag spolas

• Poison82

Med tanke på att bådas prover var normala så ligger ju inte felet där, kanske är det så att där är stopp någonstans

• Poison82

Jo bisolvon har jag provat. Dock bara i en månad. Höll på att spy varje gång då det smakar riktigt räligt . Men det kan ju aldrig vara fel att prova igen, händer ju inget farligt. Men visst finns dom som tabletter? Eller det funkar inte lika bra??

Munkpeppar vågar jag nog inte då mina hormonprov var fullt normala.

• Poison82

Ok, är så rädd att rubba på något som är bra. Samma med bisolvon, är det så bra om man har sköra slemhinnor??

• Poison82

Har som sagt kört det en gång innan så vet lite så, bara blivit så himla nojjig. Men har ju inte så mycket att förlora på att testa en gång

• Poison82

Hämtar ut sista förpackningen med pergo nu så passa på att köpa bisolvon i tablettform. En tablett om dagen alltså från mens till äl ?

• Poison82

Alltså jag brukar ha som mest blödning i början av mensen men här kommer typ ingenting. PMS har jag så det är sanslöst, bröstspänningar, humörsvängningar samt kan börja böla (och gör det) för precis vad som helst. Kan det va att jag kanske aldrig hade ägglossning som gör att jag har så enormt sparsam mens tro??

• Poison82

Detta e förvisso bara andra kuren med pergo men min första så störtblödde jag

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.