Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Pergotime start mars 2013.

Samma för mig smalltown... Hade sjukt ömma bröst en vecka efter Mensen. Har äl i morgon men känner inget idag!! Jag brukar alltid ha fullt utslag på testet två dagar, måndag och tisdag.... Har jobbat hela dagen så inte kunnat testa men känner inte av min äl! :-O lite molande sådär men jag brukar ha rejält ont..... Undrar om jag ska ta ett blodprov ändå nästa vecka.

• Förväntansfull0406

Har full stegring på äl-testet..... Fast det brukar jag få utan att det ska lyckas men jag trodde inte att det var något på gång så tji fick jag.

Fanken vad dåligt sultanol de kan väl iaf höra av sig. Man vill ju veta om man ägglossat.

• Förväntansfull0406

Lilla Me:

Jag har ju regelbunden mens, 28 dagar har den legat på även utan pergo sista sex månaderna. Förra månaden fick jag utslag på exakt samma dag som nu. Söndagen helt blankt, måndagen full stegring. Tog blodprov också då och jag hade ägglossat. Jag fick dessutom mens på dag 28, exakt 14 dagar efter fullstegring på testet.

Samma var det nu. Söndagen blankt, full stegring måndag igår hade det gått ner men var fortfarande väldigt starkt. Idag känner jag inget..... Så nu när jag tar pergo litar jag på testerna. Just detta gör mig väldigt fundersam.,.. Jag har ju faktiskt äl!! Varför i helvete tar det sig inte? Min mans simmare är bra! Vi köpte sånt svindyrt test på nätet och där ser man på färgskalan hur kvalitén är. Man börjar undra om det är andra problem

• Förväntansfull0406

Hinner inte svara alla som skrivit i tråden. Vill bara göra ett snabbt inlägg här och meddela att jag lever

Har bim om en vecka nu, fasiken vad fort det går...... Fast dagarna efter mens känns som en hel jävla evighet.

Denna månaden kommer jag inte testa eller något innan bim. Kommer Mensen så gör den, vilket är mest troligt med tanke på hur jag stressat sista tiden

Lycka till alla!

• Förväntansfull0406

Ja visst fan är det jobbigt..... såna drömmar vill jag absolut inte ha. Denna månaden har verkligen allt varit ok, jag har inte tänkt, gråtit, mått dåligt..... Och så kommer en sån dröm, som en jävla käftsmäll. :,-(

• Förväntansfull0406

Nejdå. Man behöver inträna något öht förrän precis vid äl jag har ägglossat av pergon och jag känner ingenting förutom precis vid äl.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.