• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Fast jag tog ett grav test som visa negativt. Förvisso i tisdags så kanske lite tidigt. Var kanske dumt att jag tog bisolvon igår då?? Äsch, det bör ju inte göra något eg. Dessutom så har jag jävligt svårt för att tro att jag är gravid. Tror mer på att ägglossning uteblev och därmed blöder löjligt lite. Att ha binda är fullkomligt onödigt.
    Men jag testar imorgon bara för att om det inte börjar forsa

• Poison82

28 dagar så i alla fall normal. Och nu blöder jag ordentligt också. Så blir att ta sista kuren pergo från och med måndag. Sen vill jag aldrig mer se tabletterna.

Jo men det är väl typiskt vården att klanta sig. Hoppas att dom har fel och att där växer ett liv

• Poison82

För att jag avskyr tabletterna, dom gör mig självmordsbenägen. Jag blir så deppig av dom att jag allvarligt sitter och funderar när jag kör bil om jag borde smälla med den lastbilen eller köra av den vägen.

Dessutom tror jag inte ett skit på dom. Jag har snöat in mig på spolning så det är dit jag vill. Men som sagt, ett sista försök med helvetes tabletterna samt lite bisolvon tabletter på det

• Poison82

MoM: du ska inte överväga en spolning då? Både sonen och vårt missfall tog sig pang bom direkt och nu har vi kämpat i 20 månader och där är tydligen inget fel på någon av oss så spolning är det jag önskar

• Poison82

Tror det kan vara för att se hur din kropp svarar på det och troligen tror dom den svarar lika alla ggr. Bara tror, själv har jag varken fått ultraljud eller prover under mina pergo kurer.
    Tycker det låter som pergo är något de bara skriver ut lite hux flux och börjar bli något irriterad över deras inkompetens

• Poison82

Privat klinik låter väl bra men finns sånna i Ystad och hur letar jag upp dom??

• Poison82

Jag läser vad ni skriver och ni har så rätt. Men samtidigt så känner jag lite ah va fan, jag tar möget en sista gång och sen ringer jag den dumma jäkla läkaren (ja, i mina ögon e han just nu dum)

• Poison82

Läste lite nu och tror inte jag kommer erbjudas detta när jag för det mesta har ägglossning av mig själv. Livrädd för nålar e jag också

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.