Pergotime start mars 2013.
Mael: vi är nu på försök 22 och det blir femte kuren med pergo. Andra med dubbeldos.
Mael: vi är nu på försök 22 och det blir femte kuren med pergo. Andra med dubbeldos.
Jag tar inte Äl test. Skulle inte må så bra av den stressen! Vi kör på varannan dag o väntar på svar från blodprovet för att se om man haft Äl.
Jag blir verkligen förstörd dagen då mensen kommer :/ men bara en dag eller två. Sen rycker jag upp mig. Det är lustigt hur man helt plötsligt har hopp och förväntan igen.
Dag 3 idag. Pergostart. Andra gången dubbeldos o femte med pergo.
Loppan76
Hon som utreder oss sa varannan till var tredje dag cd12-19.
Så vi kör på det. Litar blint på dom! Dumt kanske men orkar inte grubbla så mycket. Kan ju va väldigt olika i Sverige läser man ju.
Men skulle bli tokig av att försöka ha koll på allt o ta det i egna händer.
Mael: hoppas!!
Grattis mammasusan!!
Jag äter dubbelkur o märker inte av det så mycket mer. Iaf inte första dubbel. Bara mycket tröttare! Supertrött
Kände samma i stort sett annars som enkel kur.
Hoppas det blir milt för dig också poison82
Poison82. Det där med kåt känner jag igen!!
Både förra månaden med dubbeldos och denna månad
Jag vet inte när jag har BIM exakt. Är på dag 22 idag. Ska ta blodprov imorrn för att se om jag haft Äl.
Dock har jag väldigt ömma bröst. Väldigt ont på kvällen när jag tar av behån.
Kan ju omöjligt vara grav symtom än. Men kanske tecken på att jag iaf haft Äl.
Eller kan man få så ömma bröst bara av att man ätit pergo? Inte haft på mina andra kurer. Har bara haft så här ont/ömt en gång förut. Även om man varit lite öm ibland
Verkligen tråkigt mammasusan!!
För er också loppan och mael
Lycka till med ivf mael!!! Hoppas att ni slipper vänta så länge
Nyss varit och tagit denna månads blodprov. Jag blir chockad om det inte är bra värden.
Mina bröst började ömma lite i onsdags och nu ömmar det jätte mycket. Känner av brösten konstant. Blir lite drygt på jobbet och svårt att somna på kvällen eftersom jag vill sova på mage :/
Kan ju omöjligt ha så här ont om jag inte haft äl. Eller kan brösten ömma ändå?