Inlägg från: Förväntansfull0406 |Visa alla inlägg
  • Förväntansfull0406

Jag har lyckats ignorera detta "försöket" ville slappna av och inte tänka. Idag har jag 4 dagar till bim. Givetvis har jag ihärdigt molande värk i magen och var riktigt öm i det ena bröstet idag (???) jag försöker att inte grubbla och få hopp men det är fan omöjligt!! Men Mensen lär dyka upp på tisdag, som alltid.

• Förväntansfull0406

Du botha! 2003 blev jag gravid första gången. Jag kom till Gyn efter någon/några vecka efter jag plussat. Då sa Gyn till mig att nä tyvärr såg det inte så ljust ut, kunde inte se så mycket mer än en hinnsäck. Satt inte riktigt bra i livmodern heller. Jag var förstörd... Även om jag var tonåring blev jag glad inför det som skulle komma. Jag fick en ny tid en vecka senare för säkerhets skull. Och, där slog ett hjärta och det hade vuxit rejält på bara dessa dagar! Detta gryn är en förbubertal 9 åring idag

I de tidiga veckor så kan de vara svårt att se och det räcker med bara några dagar för att det ska hända massor! Lycka till och njut ❤

• Förväntansfull0406

Du och jag sitter i samma sits nu. Jag har bim på tisdag. Molverken är precis som innan, ömma bröst..... Känner PMSen komma smygande nu

• Förväntansfull0406

Nu är det jag som har galet mycket hjärn spöken :,-( mina bröst är sååå ömma, bröstvårtorna är stora och mycket mörkare än vanligt. Jag tror fan också att jag fick en blödning när jag torkade mig precis, detta har aldrig hänt, jag är säker på att jag hade äl mån-tis för två veckor sedan, hadd JÄTTE starka stickor och rejält ont. Men är detta en början till mens så kommer jag fan balla ut fullkomligt. Det går väl bara inte??

Om man får en nidblödning, är det bara minimini liksom?? Fan vax jag hatar detta.... Dagarna innan bim är nästa värre än efter. Man intalar sig själv *tro inget, hoppas inget, det blir inget* men ändå så finns det en gnutta hop... Det går ju inte att undvika! Och varje gång Mensen kommer så anklagar jag mig själv, hade jag inte spänt mig och hoppats så hade det gått vägen lite galet jag vet...

• Förväntansfull0406

Stort grattis till er som plussat galet ju! Vilken lycka att få det där plusset. Jag har värre molverk idag så ja.... Det går åt skogen denna gång med, men nya tag igen bara.

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.