• Svar på tråden Fy fan så vidrigt
  • Anonym

    har nu sträckläst hela bloggen och kan inte sluta gråta.. Kan inte för mitt liv förstå hur folk kan skriva på det där sättet! Vad man än kan tycka och tänka så förtjänar ingen att bli trampad på när man redan ligger!

  • Anonym (Herrejävlar)

    Såå jävla avskyvärt!! Hoppas de som skriver så elakt råkar ut för värsta olyckan. Hoppas innerligt att de inte har barn och aldrig kan få några. Usch och fy!!!!!!!!! En käftsmäll skulle de ha!

  • SvenGlen
    Anonym (Herrejävlar) skrev 2013-03-26 16:31:25 följande:
    Såå jävla avskyvärt!! Hoppas de som skriver så elakt råkar ut för värsta olyckan. Hoppas innerligt att de inte har barn och aldrig kan få några. Usch och fy!!!!!!!!! En käftsmäll skulle de ha!
    Vad handlar det om?
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym (Herrejävlar)
    SvenGlen skrev 2013-03-26 16:34:15 följande:
    Vad handlar det om?
    Det handlar om några som kommenterar på en blogg. Denna mamma har förlorat sin dotter och de påstår att hon får skylla sig själv:(  Vidrigt! Hur kan man göra så mot nån som redan ligger?
     
  • SvenGlen
    Anonym (Herrejävlar) skrev 2013-03-26 16:39:59 följande:
    Det handlar om några som kommenterar på en blogg. Denna mamma har förlorat sin dotter och de påstår att hon får skylla sig själv:(  Vidrigt! Hur kan man göra så mot nån som redan ligger?
     
    Låter som FL...
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • soffliggaren

    Orkade inte läsa allt för det är så gripande. Jag såg inga taskiga kommentarer så dom måste ha tagit väck dom nu. Flertal skrev om någon anonym men jag såg ingen.

    Vad dog flickan av ?

  • Anonym (Herrejävlar)
    SvenGlen skrev 2013-03-26 16:41:23 följande:
    Låter som FL...

    Eller hur! Finns tyvärr många dårar..
  • Anonym
    soffliggaren skrev 2013-03-26 16:52:05 följande:
    Orkade inte läsa allt för det är så gripande. Jag såg inga taskiga kommentarer så dom måste ha tagit väck dom nu. Flertal skrev om någon anonym men jag såg ingen.

    Vad dog flickan av ?
    Hon drunknade i familjens pool
  • Anonym

    Det kanske var fel av mig att skriva här, men jag blev bara så arg när jag läste. Jag hamnade på bloggen av en slump och ville bara visa vilka hemska människor det finns. Trots att jag inte känner denna mamma så lider jag så med henne.

  • Anonym (Herrejävlar)

    Det är nog ingen fara, denna mamman finns här på FL och har redan berättat om sin blogg...

  • puss

    Men Gud så hemskt. Det är ju fruktansvärt.
    Det tänker jag absolut inte läsa.

  • soffliggaren
    Anonym skrev 2013-03-26 17:01:16 följande:
    Hon drunknade i familjens pool
    Jag har läst nu.. så fruktansvärt.

    Tack för ditt svar.
  • Anonym (??)
    Anonym skrev 2013-03-26 14:47:22 följande:
    minbebis.com/blogg/helena76/ Läs kommentarerna, fy fan så taskigt. Tänk att det finns sådana hemska människor.
    finns ju massa sidor vart är de hemska kommentarerna ?? 
Svar på tråden Fy fan så vidrigt