Inlägg från: längtar1988 |Visa alla inlägg
  • längtar1988

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Ålder: 25
    Längd: 172 cm
    Startvikt: 82 kg
    Målvikt: 75 kg men gärna ner till 70.
    Hur jag ska gå ner i vikt/Metod: Gym och promenader. Inget godis eller alkohol. Äta mindre portioner.
    Mitt startdatum för utmaningen: 2/4
    Jag kommer att väga mig på: Måndagar
    Har du provat att gå ner i vikt förr?: Ja,
    Om ja, med vilken/vilka metoder: Dukan, nutrilett
    Vill man så kan man!
  • längtar1988

Dagen har gått bra. Inget extra och bra mat till lunch och middag. Ikväll blir det två pass på gymmet. =)

Vill man så kan man!
  • längtar1988

Igår körde jag på rejält med träningen först ett pass med Yogalates och efter det ett sh'bam-pass. Idag är träningsvärken här men det är bara ett steg i rätt riktning. =)

Vill man så kan man!
  • längtar1988

Början är den tuffaste perioden... Att komma igång med träningen och försöka att få till maten rätt. Maten har gått bra men har inte riktigt kommit igång med träningen ordentligt. Tar en kortare promenad till och från  jobbet varje dag á 10 min, sen arbetar jag på förskola så jag rör mig ganska mycket på jobbet också, Men ska försöka komma igång med längre promenader.

Vill man så kan man!
  • längtar1988

Oj, glömde totalt av att väga mig idag. Får bli imorgon istället. Känns helt ok efter första veckan. träningen har varit sisådär och maten samma där. Idag har jag och sambon varit på gymmet en stund och i morgon blir det dubbla pass.. =) 

Vill man så kan man!
Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor