VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor
Är det någon som hänger med? Jag smygstartade redan idag men börjar officiellt på måndag den 1 april. Vill gärna se redan nu om någon är intresserad. Om ni vill delta med ett annat datum i början av april eller nu i slutet av mars går även det bra. Huvudsaken är att vi peppar och motiverar varandra, samt att vi som deltar är aktiva i tråden så länge som möjligt.
Vill man avsluta eller eventuellt avbryta/pausa sin medverkan i utmaningen skulle jag uppskatta att man skriver det innan man överger tråden. Jag skulle även tycka det vore kul om ni som vill delta fyller i det "formulär" ni hittar längst ned i detta inlägg, hur mycket ni vill fylla i samt vad ni svarar är upp till er.
LÄS IGENOM FÖRST!
Valfri viktminskningsmetod & träningsform gäller under dessa 8 veckor Det här är inte en tävling! Den enda man tävlar mot är sig själv Vi ska hålla en vänlig stämning i tråden och stötta varandra Vilken dag i veckan ni väger er får ni bestämma helt själva!
Ålder:
Startvikt:
Målvikt:
Hur jag ska gå ner i vikt/Metod:
Mitt startdatum för utmaningen:
Jag kommer att väga mig på:
Har du provat att gå ner i vikt förr?:
Om ja, med vilken/vilka metoder:
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-27 13:56
Mina svar på formuläret (lägger till längd också).
Ålder: 21
Längd: 170 cm
Startvikt: 109.2 kg
Målvikt: 65-75 kg
Hur jag ska gå ner i vikt/Metod: Egen variant av LCHF, sluta småäta, börja promenera, utesluta allt sött och sockrigt, sluta dricka läsk osv.
Mitt startdatum för utmaningen: 1 april
Jag kommer att väga mig på: Måndagar
Har du provat att gå ner i vikt förr?: Ja
Om ja, med vilken/vilka metoder: Endast med shakes och pulverdrycker (VLCD/LCD).
Alla små steg fram är ännu ett steg i rätt riktning, låter jättebra att du har minskat lite på portionerna t.ex. Har du funderat på att byta ut godis/kaka på kvällen till någonting annat, bättre alternativ? Eller ska du sluta helt och hållet med det och istället köra en riktig "fredagsmys" där du unnar dig det du är sugen på?