Inlägg från: Anonym (Långstång) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Långstång)

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Här har jag o familjen åkt på mag influensa så nu åker det jag har lust på ner... Vilket inte är så mycket iaf.

• Anonym (Långstång)

Hej, har varit sjuk och mitt i en flytt så det har inte gått så bra för mig men nu på 2 dagar har jag gått ner 2.1 kg med zumba och lchf! Fuskade som tusan i måndags men körde rakt i går. I den här takten kan jag vara under 100kg innan veckan e slut !

• Anonym (Långstång)

Ner 0.5 frå igår. Tog ett 20 min styrke cardio och en svettig promenad igår. Idag blir dey vila för jag är förkyld *suck*

• Anonym (Långstång)

Jag tar en ostrulle eller 3 när jag blir sugen på nått eller citron eller äppelvinäger vatten.

• Anonym (Långstång)

Starkt jobbat hjärtemamma! Inte lätt att låta bli att hugga in men nyckeln ligger ju i att kunna motstå lockelserna!

• Anonym (Långstång)

still från i går, tråkigt. jag åt ordentligt men ingen träning. undra om all vätska runnit av nu och jag måste jobba super hårt för att få bort fläsket. Mår lite bättre idag så jag ska se om min zumba kompis kommer idag för då tränar jag iaf annars tar jag en vilo dag till.

• Anonym (Långstång)
    Fru Mamma skrev 2013-04-26 15:33:38 följande:
    Långstång: hur blev det med zumban?

Fru Mamma skrev 2013-04-26 15:33:38 följande:
    Långstång: hur blev det med zumban?

Jo det blir zumba så ofta det går. Tycks göra att jag går ner ett halv kg på en dag så det är nice! Den dagen jag inte tränade stod oxå vikte still. Idag har jag varit bakis så har suttit utslagen halva dan. I morron ska jag flyttstäda så det får bli morrondagens träning hehe
  • Anonym (Långstång)

Hej alla! Nu har jag stått still sen lör morron efter zumba i fredas. Blev inget resultat trots flyttstäd i går. Men udag blev det ett kick box pass med fokus på rumpa, får se vad som sker på vågen av det.

• Anonym (Långstång)

Jag går inte ner i vikt med enbart lchf utan jag måstr träna, lchf gör åå något vänster att jag rasar i vikt så fort jag tränar men inget om jag bara äter lchf. Nån med en förklaring?

• Anonym (Långstång)

som sagt, stod still på vågen över helgen men tränade igår. 20 min kick box bara och vips 1.5! Kg borta! Lite halv lätt att bli tränings beroende känner jag. Om tiden fanns...

• Anonym (Långstång)
    hjärtemamma skrev 2013-05-01 11:44:13 följande:
    Tack så mycket, det kändes skönt att få höra det även om jag själv tycker att jag inte har någon självdisciplin. Jag kommer absolut fortsätta kika in här flera gånger per dag. Ni är minastörtepelare och utan er skulle jag inte klara av den här resan

hjärtemamma skrev 2013-05-01 11:44:13 följande:
    Tack så mycket, det kändes skönt att få höra det även om jag själv tycker att jag inte har någon självdisciplin. Jag kommer absolut fortsätta kika in här flera gånger per dag. Ni är minastörtepelare och utan er skulle jag inte klara av den här resan

Kämpa på! Du är duktig! Även om det inte visar på vågen blur du ju mycket friskare och fschare av det hela!
  • Anonym (Långstång)

Tog ett styrke cardio på tvn idag, det va mycket enklare idag än för en vecka sen, helt otroligt! Börjar känna riktiga förändringar i kroppen.

• Anonym (Långstång)

jag åt taco sallad i går, det var ok. Jag la till brysselkål för jag tänkte att jag skulle vara extra nyttig men dom rök för jag satt o hulka. Allt funkar inte :S
    Här är en screenshot från mobilen, är ganska nöjd ändå. började ju om 22 april för jag var magsjuk + flytten...

Har ni några roliga gratis vikt/tränings appar?

har någon en samsung smart tv? kan isf tipsa om att det finns crazy tränings videor där, jag haaaaaaaaar sån träningsvärk igen! i min efter gravida fläskmage tom!!

• Anonym (Långstång)
    Anonym (Lori) skrev 2013-05-02 09:32:47 följande:
    Ett litet bakåtslag. Har feber och är sjuk och vill bara ligga i soffan och knapra chips samt dricka läsk. Och jag som lyckats gå ner 3 kilo! Träna kan jag inte heller göra :(
    Anonym (Lori) skrev 2013-05-02 09:32:47 följande:
    Ett litet bakåtslag. Har feber och är sjuk och vill bara ligga i soffan och knapra chips samt dricka läsk. Och jag som lyckats gå ner 3 kilo! Träna kan jag inte heller göra :(
    måste du det? kan du inte välja ett nyttigare alternativ?
    med lchf kan man dricka pepsi för det är inga kolhydrater i hahahah
    men jag gör inte det iaf.

• Anonym (Långstång)
    Anonym (Lori) skrev 2013-05-02 09:54:23 följande:

Jag dricker light-läsk, men det är ju inte heller direkt nyttigt. Visst finns det säkert nyttigare alternativ...bara så att jag inte orkar laga mat just nu. Igår knapprade jag på nötter istället vilket är en smula bättre. Idag har jag lite mer ork och ska försöka laga lite "riktig" mat. Har bytt tillbaks till mineralvatten.
    Anonym (Lori) skrev 2013-05-02 09:54:23 följande:

Jag dricker light-läsk, men det är ju inte heller direkt nyttigt. Visst finns det säkert nyttigare alternativ...bara så att jag inte orkar laga mat just nu. Igår knapprade jag på nötter istället vilket är en smula bättre. Idag har jag lite mer ork och ska försöka laga lite "riktig" mat. Har bytt tillbaks till mineralvatten.

ok, all styrka till dig!
    (jag menade så klart pepsi max. )

• Anonym (Långstång)
    spökplumpen skrev 2013-05-02 16:15:15 följande:

Nej, inom lchf är inte light-läsk okej eftersom de är sötade med artificiella sötningsmedel och man undviker tillsatser när man äter lchf. Men det hindrar ju inte att man dricker det iaf, men kroppen får betala priset. Jag är själv fast djuuuuupt ner i pepsi Max-träsket trots att jag vet att det är skadligt för mig. Det är skillnad på att veta något och att efterleva det....
    spökplumpen skrev 2013-05-02 16:15:15 följande:

Nej, inom lchf är inte light-läsk okej eftersom de är sötade med artificiella sötningsmedel och man undviker tillsatser när man äter lchf. Men det hindrar ju inte att man dricker det iaf, men kroppen får betala priset. Jag är själv fast djuuuuupt ner i pepsi Max-träsket trots att jag vet att det är skadligt för mig. Det är skillnad på att veta något och att efterleva det....

ok, ja det är tillsatser men jag kan dricka pepsi max ohämmat utan att det påverkar vikten.
    vet inte riktigt va du menar för något men kolhydrater är det nästan inga <1 står det.
    men hursom helst är det olika för olika säkert. En vän jag har kan inte äta ett äpple om dagen ens för då går hon inte ner.
  • Anonym (Långstång)

Skönt att det går bra för er! Mig med, vågen viasde precis -0.4 från igår trots att dey inte blev nån träning! Så jäkla nice! Nu är nog min för ränning i gång!

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor