Inlägg från: En himmelsk drog |Visa alla inlägg
  • En himmelsk drog

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

- 0.8 kg sen senast. Är nöjd trots att jag frossat i godsaker vid 2 tillfällen och varit utan mina promenader när jag mådde som sämst. Hjärtemamma, du är jätteduktig som orkar köra så länge på CT, själv dör man nästan efter max 5 minuter på en sån. Angående att du gått upp +3kg så kan det som någon sa bero på att du bundit upp vatten, för det du skrivit att du ätit kan omöjligt vara 21.000 kcal som du fått i dig som ett överskott (1 kg

• En himmelsk drog

Fru mamma ursäkta sent svar, såg din kommentar nu. Vet inte riktigt vad jag åkte på, läkarna hittade ingenting konstigt och alla prover såg bra ut. De sa att jag troligtvis bara åkte på en "värre version" av magsjuka.

• En himmelsk drog

- 0.7 kg. Blää nu börjar det gå alldeles för långsamt :(

• En himmelsk drog

Fru Mamma - Jag försöker även om det är svårt. Min sambo gnäller nu över att jag är beroende av appen, att jag är helt galen i att väga och mäta all mat haha. Appen krånglade för mig med! Var tvungen att avinstallera, installera om och starta om mobilen. Suck..

• En himmelsk drog

Fru mamma - jag förstår din lycka! Grattis i efterskott också :) själv kom jag precis in från en långpromenad, 17 km. Blandade powerwalk med normal gång eftersom hunden blev sur på mig haha! Han hatar den här värmen så vi var tvungna att ta många vattenpauser längst vägen :) men skönt var det och stolt är jag!

• En himmelsk drog

14 km promenad idag utan hund, gick mycket snabbare nu än med honom som sällskap haha. Jisses, I'm on a roll! Sambon ville äta pizza på vägen hem när jag mötte upp honom och jag var bra hungrig efter promenaden, men jag höll mig till jag kom hem. Blev en fräsch sallad medan sambon åt sin flottiga pizza som det rann fett om :) har inte vågat väga mig sen jag skrev ut vikten senast, fått någon dille/rädsla på att den kan jävlas med mig och visa fel trots att jag skött mig bra nu.

• En himmelsk drog

Fru Mamma - DU är duktig! Alla i tråden är grymt duktiga, oavsett resultat. Känns så skönt med att se hur tråden lever än idag, vilket är en stor anledning till att jag orkar fortsätta. Ljuga för sig själv går ju, men att sitta här och påstå att jag skött mig felfritt sen start skulle kännas fel, vilket är en stor anledning till att jag försöker sköta mig hela tiden (

• En himmelsk drog

Kul att hela ens inlägg inte kommer med! :(

• En himmelsk drog

Blir raw food pizza till middag som svärmor tipsade om. Ska tydligen vara god och nyttig jämfört med riktig pizza. Sen blir det troligtvis, och tyvärr, lite chips och cola zero ikväll eftersom vi ska ha filmkväll med ett par vänner och då har jag varken lust eller disciplin nog att säga nej när 7 andra ska äta gott :((

• En himmelsk drog

Jävlar så stolt du måste vara Fru Mamma, riktigt bra resultat! :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor