• Äldre 30 Mar 08:50
    1115 visningar
    3 svar
    3
    1115

    Vi som fick guldklimpar i maj 2012

    Hej!
    Hittar ingen tråd för oss som fick våra små i maj 2012 så jag startar en nu :)
    Hur går det för er? Skulle vara så kul att höra av alla med bebisar som är lika gamla hur er vardag och allt ser ut :) Och vad era små kan :) 


    Nathalie 090607, Leo 101105, Nellie 120515
  • Svar på tråden Vi som fick guldklimpar i maj 2012
  • Äldre 30 Mar 08:57
    #1

    Min lilla är född maj 2012!

    Nu är det full fart på tjejen. Går efter allt hon kan hitta, bord, soffan, stolar, väggar, bänkar... Tror nästan hon glömt av hur man kryper och sitter still.

    Vardagen består mest av mat och bus, damen äter ofta men lite varje gång så detta stjäl mycket av tiden tyvärr.

    Vi har precis flyttat så allt ska undersökas och smakas på, nackdelen är att vi numera har trappor varav en vi inte kan sätta grind i och den är såklart roligast. Hon har tyvärr också kommit på knepet att gå upp för den till min stora förskräckelse

    Hur ser det ut hemma hos er då? Full fart dagarna i ända?




  • Äldre 30 Mar 09:02
    #2
    Tirem skrev 2013-03-30 08:57:17 följande:
    Min lilla är född maj 2012!
    Nu är det full fart på tjejen. Går efter allt hon kan hitta, bord, soffan, stolar, väggar, bänkar... Tror nästan hon glömt av hur man kryper och sitter still.
    Vardagen består mest av mat och bus, damen äter ofta men lite varje gång så detta stjäl mycket av tiden tyvärr.
    Vi har precis flyttat så allt ska undersökas och smakas på, nackdelen är att vi numera har trappor varav en vi inte kan sätta grind i och den är såklart roligast. Hon har tyvärr också kommit på knepet att gå upp för den till min stora förskräckelse
    Hur ser det ut hemma hos er då? Full fart dagarna i ända?
    Äter er flick fast föda helt och hållet eller ger ni även ersättning?
    Kul att höra hur livlig krabat ni verkar ha :) Min Nellie är väldigt försiktig av sig så hon ställer sig upp och kan stå utan stöd men röra benen framåt vågar hon inte än Hon lärde sig att ställa sig för ca 1 månad sedan också så hon är ju absolut inte tidig! Men för min del tycker jag att det är väldigt skönt, absolut eftersom jag har två till busfrön hemma som kräver en hel del så det underlättar att Nellie är så lugn
    Har du fler barn? 
    Nathalie 090607, Leo 101105, Nellie 120515
  • Äldre 30 Mar 09:24
    #3

    Liten står inte utan stöd (jo, 2 gånger men det räknas inte riktigt då jag tror att hon glömde av at hon inte höll i sig i någon)

    Hon ammar fortfarande på natten men äter endast fast föda på dagtid. Har en vilde till här hemma, ett 5 årigt yrväder som gärna "hjälper" sin syster vilket oftast slutar i tårar. En del elaka tjuvnyp kommer allt från storebror när han inte tror att jag ser




Svar på tråden Vi som fick guldklimpar i maj 2012