Inlägg från: Snuttens |Visa alla inlägg
  • Snuttens

Första barnet, November-13

Hej! Detta verkar vara en trevlig tråd som jag hoppas att också jag kan hoppa in i! :D

Jag har BF 22 November. Gravid med första barnet. Blev gravid efter 7 månaders försök. Just nu är jag i vecka 9 (v8+4), någon annan som ligger i närheten och vill följas åt?  

• Snuttens
    princesspeach skrev 2013-04-17 22:03:07 följande:
    Och mitt BF är den 10 november, så välkommen hit! :D

Här kan vi alla samlas och snacka om lyckan, rädslan, smärtorna och allt som hör till en graviditet ;) Någon som har börjat fundera på vagn och sånt än? 
    Jag har inte vågat än! Det känns fortfarande alldeles för osäkert. Vill bara ta mig igenom vecka 12 innan bebisinköp. Har inte köpt något än fastän maken gärna vill! :D 
  • Snuttens
    misstänkt skrev 2013-04-17 23:28:20 följande:
    Hej och välkommen! Jag har samma BF 22/11 alltså v.9 (8+4) men det har jag ju räknat ut själv, lär säkert bli flyttat :P 

Nej jag vågar inte handla heller, jobbigt om allt går åt skogen och man har massa fina kläder liggandes här hemma :( Men precis som Västeråsare skrev så blir det en begagnad vagn, allt som är bestämt :)
    Du själv då prinssespeach? :)
    Aåh, vad kul att få följa någon som har samma BF! :D Jag räknade ut min själv också men min BM räknade ut samma! 

På tal om att "allt går åt skogen", tror att det är precis det som är på g här. :( Jag blödde asmycket i natt, tre stora klumpar koagulerat blod. Dock hade jag inte ont i magen, blev så chockad. Har dock inte blött något sedan dess.... Går inte att vara hoppfull längre. 
Svar på tråden Första barnet, November-13