• Forumvärd

    Rösta fram din favorit! Detta gör mig glad!



    Otroligt många och underbara bidrag har kommit in i nomineringstråden.
    Tråden är full av glädje!
    Så ta gärna en kik i den

    Juryn har nu valt ut fem bidrag bland alla dessa fantastiska bilder och det är nu er uppgift att rösta fram vinnaren! Solig

    Du kan rösta t.om 18/4. Det bidrag med flest röster är det bidrag som vinner en valfri barnvagn från Crescent

    Här kommer de nominerade bidragen:

    1.  ”Äkta vänskap gör mig lycklig”


     


     


    2.  ” Vår lilla tvättmaskinsoperatör gör oss väldigt lyckliga. En riktig liten uppfinningsrik buse har vår Otto blivit”



     


     


    3. ” Den här bilden gör mig fortfarande otroligt lycklig varje gång jag tittar på den. 6/1 kom det äntligen, efter att ha hoppats länge och gång på gång fått mens (en gång även en urinvägsinfektion istället för ett plus..)
    Jag minns hur jag sprang runt i lägenheten, gråtandes och skrek högt "jag ska bli mamma!! vi ska bli föräldrar!" för att sedan skicka ett mms till maken med den här bilden och orden "du ska bli världens bästa pappa <3"
    Det var lycka för mig då, det är lycka för mig idag och i september kommer den lyckan nå nya höjder när vår bebis kommer till världen. Efterlängtad och älskad! ”



     


     


     


    4. ” Detta är min största lycka i livet just nu! Efter många års längtan och livet som har slängt mig många utmaningar har jag hittat den rätta och efter ca 11?2 år efter vi slutade med skydd kom dom efterlängtande strecken på stickan. Så den 25/7 är det sagt att den lille ska komma ut och jag längtar!”



     


     


    5. ”Min solstråle Tim, skiner ikapp med solen! Det gör mig glad!”





     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-15 10:22
    Kika i vårt bildspel.
    Där finns flera härliga bilder från nomineringstråden:
    www.familjeliv.se/Foralder/1.2098772
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rösta fram din favorit! Detta gör mig glad!
  • Anton Chigurh
    Va faen är det frågan om, Fru Forumvärden, kom inte jag med i finalen ens, nu tror jag minsann att jag gick in i väggen igen. Men men, jag får väl lägga min sura röst på ett bidrag som, förvisso inte är lika bra som mitt. Men näst intill.

    Tror jag röstar på nummer 3 ( tre ), det här med plus verkar vara av signifikant betydelse i tillvaron. Och det är ju en fin bild. Så nummer 3 it is. 

    Tack för mig.

    Mvh, //Anton 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Babyboy2012

    Men åh så besviken man blir när man inte kommer med bland bidragen! Trodde jag skulle ha en chans där :P Fan då! Men lycka till säger jag nr 5!! klockren bild ju! Cool

  • Nevadita

    Nr 1 ♥
    äkta vänskap funnen på internet (familjeliv!!!) mellan mammorna, 
    träffas en gång om året sen barnen föddes, 
    pojken bor på Åland o flickan i Skåne o de pratar om varandra ständigt ♥   


    ..?:*¨¨*:?..♥..Krumelura 2.0..♥..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Rösta fram din favorit! Detta gör mig glad!