Inlägg från: Anonym (Ambvialent!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ambvialent!!)

    Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?

    Jag vet tyvärr alldeles för mycket om min sambos tidigare sexuella historier. Av misstag. HAN hade skrivit ned allt och boken ramlade bokstavligen ned på golvet framför mig en dag...

    Han har haft sex med ca 50 tjejjer/tanter/kvinnor och är själv inte ens 30. De flesta är ONS och han har hittat dem via Mötesplatsen, Body contact mm mm.

    HUR ska jag tänka? Släppa det, gå vidare i tankarna och skita i det?
    Innan har jag inte haft ngr som helt problem med partners tidigare erfarenheter, men då har det inte heller varit så "extremt" i åldrar å antal... Vi träffades också via nätet men låg inte på ett bra tag. Jag är annorlunda, han säger att det är han och jag livet ut och bla bla bla. Ja, jag älskar honom. Men jag har aldrig haft dåligt självförtroende sexuellt på mina 30år, förens NU. Han sätter ju på en 60åring?? Och 17åringar?? 

    Ska jag se kvinnor i alla åldrar som ett hot? Missbrukade han sex? Kan jag lita?

    Vore enormt tacksam för lite bollning. Jag är verkligen inte svartsjuk eller rabiat... men det gnager i mig :(  

  • Svar på tråden Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Fagerlund skrev 2013-04-17 10:51:56 följande:

    Påminner mig om historien med tjejen som följde med en kille hem efter en träff och hade sex. Efteråt upptäckte hon att han hade massor av nallar på hyllor runt om i rummet. Längst ned jättestora nallar, på översta hyllan små nallar, och däremellan.

    - Varför har du så många nallar, frågade tjejen?
    - En hobby jag har, svarade killen. Du kan ta en nalle på översta hyllan när du går.

        

     


    Haha så vad ska jag tänka?
    Att han haft det som hobby och det är ok? Sick? Eller är jag knäpp som en är brydd? Help då...
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (30år) skrev 2013-04-17 11:01:35 följande:
    mitt råd...

    se det som att han har erfarenhet och att han nu faktist valt att vara med dig...
    och glöm sedan bort hur många han har vart med...
    själv har jag vart med ca så många och det var innan jag träffade frun och henne har jag vart med i ca 8år så jag kom upp i det antalet under mitt 22 levnads år...
    och vad åldersspannet på dom han har legat med har med saken att göra förstår jag inte alls, men jag är ju man så det kanske är en kvinnlig grej som går mig förbi...
    Känner du dig inte "billig" ijämnförelse med din fru nånsin? Skulle du förstå henne om hon tänkte på det och grubblade om hon visste? För mig är åldern en grej. JAG har inte knullat 60åriga gubbar. Inte heller 17årig pojkar. Det är inget jag attraheras av eller varit nyfiken på helt enkelt... Hur tänker han?? Kan han nöja sig med EN/mig? Jag vill vara ALLT, ingen man nöjer sig med....... :(
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (30år) skrev 2013-04-17 11:15:35 följande:
    varför skulle jag känna mig billig?
    det är ingen som har övertalat mig till att ha sex...
    det är inte billigt att ha sex när man själv vill ha sex...
    jag kan förstå att han har velat pröva olika åldrar för olika åldrar har olika för och nack delar...

    och varför skulle inte du kunna vara allt för honom bara för att han har vart med många innan?
    jag tror att den risken är större om man inte vart med andra innan...

    se det som att han har prövat kvinnor över hela spannet och nu valt att vara med dig...

    men om du vill se detta som något negativt så kommer du fortsätta se det negativt vad jag eller någon annan nu än säger till dig om detta...

    min fru är allt för mig, finns ingen som är lika vacker eller sexig som hon, ni andra kommer faktist inte ens i närheten...
    Tack. Ger mkt med din synvinkel!
  • Anonym (Ambvialent!!)
    shalse skrev 2013-04-17 11:09:29 följande:
    Att han älskar dig nu får du väl lita på trots att han en gång i tiden satt på allt från skolan till ålderdomshemmet. Men vilken tönt som skriver anteckningar på sina ligg, det reagerar jag mest på..

    Jag med.... Förstår inte. Skäms man? Är han stolt? Är det därför han hade listan?? Varför hålla koll med: när, hur gammal och namn?? Rädd för bebisar och sjukdommar?? Hajjar inte.
  • Anonym (Ambvialent!!)

    Tack snälla alla. Suger i mig vart enda ord!

  • Anonym (Ambvialent!!)

    Tack för era tankar å att ni delar!.. <3

  • Anonym (Ambvialent!!)

    Puffar upp.. fortf myycket tankar :( Jävla hjärnspöken!!

  • Anonym (Ambvialent!!)

    Haha orka...... Jag får klippa bort tankarna ist.. Psykologer är bra men reda i bara dethär känns ju lite overkill.... Får rycka upp mig! :p

  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (troll) skrev 2013-06-11 13:18:53 följande:
    Tja det var ju du som öppnade "Pandoras ask"
    Själv slutade jag räkna vid 100, men jag är lite äldre....   och när jag pratade med frugan om det så hade hon passerat mig med råge!
     
    Så du får ta ditt beslut själv, du hade ett val och det var att inte läsa och räkna allt! För vad han gjorde innan ni träffades är ju hans sak, inte din!

        

    Helt sant.. skulle inte öppnat asken, hade mått bättre då.... men, jag är mänsklig, de flesta i min sits hade läst...
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (troll) skrev 2013-06-11 13:53:37 följande:

    Nej du är kvinna och nyfiken!
     

    ja, och freakin mänsklig! VEM hade slagit ihop boken och blundat? Det är blivande pappa till mitt barn och min sambo... I min värld ska man veta saker som värderingar och val om varann...

    (  För jo, det är skillnad på att ha knullat 10-15tjejjer i sin egen ålder och 46 pers från 17 till 60år via bodycontact och andra sidor...................)
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (troll) skrev 2013-06-11 14:14:10 följande:
    Hej hopp, blev vi lite "putta nu" känsligt ämne? Det är inte alltid bra att vara nyfiken!

    Med kvinna menar jag just det, ni MÅSTE veta allt och snoka för att ni är så nyfikna. Å så är du gravid med hormoner som poppar runt och "råkade snubbla på" en bok. Du hade ett val att inte läsa boken och räkna alla. Så där får du skylla dig själv tycker jag. För han hade ett liv innan dig, liksom du hade och där man inte skall berätta allt för att det är ens egna privatliv.

    Tycker det är rent klantigt av honom att skriva ner det faktiskt och sen spara boken eller omoget är nog mer rätt.

    Du kommer aldrig att släppa detta hör jag. Tycker du skall prata med honom om just detta UTAN att döma honom. Sen så hade jag själv tyckt att det var bra att han slängde den där boken. Det ger inget att leva på gamla meriter och för husfriden skull....  

    Var junte gravid dååå.. Redan dömt å pratat med karln ju.. 
    Boken slängd. Men jag har fanskapet på näthinnan....... Ja snälla berätta någon, VARFÖR skriver man ned skiten i en bok??
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Anonym (troll) skrev 2013-06-11 14:52:50 följande:

    Du skrev " Det är blivande pappa till mitt barn " för 30 min sedan, hur skall man tolka det, att barnet är fött och fyllt 5 år?

    Alla har vi våra olika fetischer, du har säker någon också. 
    Släpp det kvinna, för det finns inga svar på din "Pandoras ask" som du öppnade. Det är bara en omogen handling som han har gjort och inte värre än så! 



    Man ska tolka det som att jag skrev TS i april och läste Pandoras helvetesjävlaskitlista i augusti/september förra året..... NU är jag preggo, ja! ;)
  • Anonym (Ambvialent!!)
    Med Lem skrev 2013-06-11 15:01:23 följande:
    Jovisst. Det senare är bättre och har spridit mer glädje till kvinnor som annars skulle haft svårt att fortsätta tillfredsställa sina behov.

    Heder åt en sådan man!

    (Är jag ironisk? Sarkastisk? Jag TROR inte det, egentligen, men det låter lite så...)



    Kvinnor? Småflickor vs. gamkärringar. Han tog vad som fanns på BC, trash! ;)
    Fina tjejjor som jag skulle aldrig skaffa ett sånt konto för å få sexa..... ALDRIG.
Svar på tråden Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?