• viljan90

Gravid på andra försöket genom heminsemination!

Hej alla heminseminerare!! Jag/ vi ska försöka med heminsemination denna månad... Jag har beräknad ÄL den 11/2! Vi har velat ha barn länge med nu när vi bestämt oss för att försöka har vi nog båda gått för snabbt in o mannen får prestationsångest för att vet att jag så gärna vill. Han vill ju såklart också men klarar inte att jag har sådan preS, alltså kan han inte komma i mig. Så jag föreslog heminsemination... Han är väl inte riktigt pigg på det då han menara att det händer när det händer. Men vi ska sätta oss ner o prata om det ikväll... Hat ni några tips för oss förstaångarre så skriv gärna! :) Vad har ni använt för spruta? Jag har en hemma sedan innan med 10ml, är det för stort?? Har läst att vissa säger att man ska ta bort den lilla spetsen men varför??

• viljan90

Kändes som när vi först insåg vad som hände när vi försökte att"shit, är det bara vi??" Men då är det inte bara vi..
    Känns såå skönt attman kan diskutera sådant här som man tycker är alldedes för jobbigt att berätta för de som är nära o öga mot öga... På något vis känns det som om det är mitt fel att det inte går men de finns ju klart andra faktorer som spelar in... Vi tjejer kan ju inte känna den spärren när killarna vill komma men inte kan...

Jag ska absolut kolla upp hemsidan o beställa vad som krävs. Känns ju som de kan sin grej ang " verktyg" osv...

Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!