• Forumvärd

    Bildtävling: Den lille arkitekten!

    I varje barn bor en konstnär, en artist eller en arkitekt!
    Låt ditt barn släppa lös sin kreativitet och bygga, rita eller måla precis vad som helst!
    Kanske döljer det sig ett drömslott eller något annat spännande i barnets fantasi.

    Tävlingen är enkel.
    Ditt barn ska släppa lös sin kreativitet och bygga, måla eller rita något.
    Materialet väljer barnet. Det kan vara t.ex lego, duplo, klossar, toalettpappersrullar, färger eller varför inte sockerbitarna från mormors sockerskål?
    Endast barnets fantasi sätter gränserna.

    Ta ett foto på barnets kreation och ladda upp bilden här i tråden.
    Du får ladda upp hur många bilder som du vill men en bild per inlägg och du måste äga rätten att publicera bilden.
    En jury plockar sedan ut fem vinnare som vinner ett set från Lego/Duplo

    Tävlingen pågår t.om söndagen den 28/4 och vinnarna meddelas här i tråden den 29/4



    LEGO® DUPLO® lanserar en helt ny serie, som framförallt riktar sig till barn i åldern 1,5 till 3 år. Den nya serien består av tre olika produkter som är en bra första introduktion till den kreativa och fantasifulla leken.
  • Svar på tråden Bildtävling: Den lille arkitekten!
  • YokohamaNr2

    Min 6-åring älskar lego och duplo och spenderar mycket tid i sitt rum med detta! Han älskar också att rita och ritar det han är intresserad av för tillfället. För ett par månader sedan var detta den bästa låten ever ever

  • S vali s


    Är man sjuk och inte kan/får åka till stallet så tar man helt enkelt och pysslar sig en pappershäst  
    Den late får brått när det blir kväll
  • JeanSaft


    Min snart 6-åriga son älskar att måla gubbar, helst flera stycken teckningar om dagen. Här har han målat en familjebild på sig själv i mitten, mig (mamma), kusinerna Leon och Wanny, katterna Pixi och Gizmo, och viktigast av allt sin bonuspappa Jim som förmodligen är Colins största förebild någonsin. Denna teckning ligger mig så varmt om hjärtat och jag är så glad för att dom har varandra! :)
  • Den vita staden


    9åriga dotterns egenhändigt konstruerade stall med invånare
    Adoption är en permanent lösning på ett temporärt problem/CM
Svar på tråden Bildtävling: Den lille arkitekten!