• Äldre 22 Apr 22:23
    16069 visningar
    18 svar
    18
    16069

    Någon som har mist sitt barn i plötsligt spädbarnsdöd?

    Hej,

    har någon förlorat sitt barn i PSD?

    Jag gjorde det för en månad sedan. Han blev bara 5 veckor. 

  • Svar på tråden Någon som har mist sitt barn i plötsligt spädbarnsdöd?
  • Äldre 22 Apr 22:41
    #1

    Beklagar sorgen! Finns inget värre än att förlora sitt barn! Får man fråga hur du märkte/ vad som hände? Stora stora kramar

  • Äldre 22 Apr 22:42
    #2

    Tack! Han dog i mina armar efter amning.

  • Äldre 22 Apr 22:53
    #3

    Så sorgligt..det finns inga ord för detta. Du är stark som kämpar vidare, Nån dag kommer ni ses igen.,önskar dig allt gott! Kram

  • Äldre 22 Apr 22:56
    #4

    Tack så mycket.

    Jag tänker att gud tar hand om honom tills vidare. Snart kommer jag att få träffa min älskade bebis. 

  • Äldre 22 Apr 22:59
    #5

    Det gör han! Och din lilla bebis är med dig varje dag!

  • Äldre 23 Apr 08:28
    #6

    usch vad hemskt, man hör ju att dom dör i sängen eller liknande men inte i famnen sådär ;( ....

    kramar!!!!

  • Äldre 24 Apr 12:17
    #7

    Kram på er.  Ryser i hela kroppen av att läsa detta sorgliga ni har varit med om.Hjärta

  • Äldre 24 Apr 12:45
    #8

    Tack så mycket till er alla.

    Kram 

  • Äldre 24 Apr 23:27
    #9

    Vill bara ge dig en stor super kram!

  • Äldre 25 Apr 06:45
    #10

    Jag har också förlorat min son i psd. Hör av dig på inbox om du behöver prata! Jag beklagar verkligen sorgen!

  • Äldre 26 Apr 12:47
    #11

    Åh beklagar sorgen, ja man får tänka så att man kommer ses igen...man vet bara inte när.
    Vi har förlorat vår son i magen i v 24. Det var 2 veckor sen han föddes nu, vår älskade och efterlängtade son som lämnade oss för snabbt. Saknaden är stor. Det gör så fruktansvärt ont.
    Skriv gärna till mig om du känner för det.
    Tämker på er! Stor kram

  • Äldre 11 Aug 17:27
    #12
    Patricia1984 skrev 2013-04-22 22:23:30 följande:
    Hej,

    har någon förlorat sitt barn i PSD?

    Jag gjorde det för en månad sedan. Han blev bara 5 veckor. 

    Är inte inne på familjeliv så ofta men nu var jag. Jag har drabbats av precis samma sak som du. Min flicka var 17 dagar gammal och dog i min famn efter amning i plötslig spädbarnsdöd. Jag trodde hon somnade under sjalen jag hade över henne men när jag lyfte på den såg jag att något var fel. Hon levde inte längre. PSD. Ofattbart, fortfarande, trots att det snart gått ett år sedan. För mig har det gått så långt att jag erkänner vad som hänt men acceptera det kan jag inte. Kram
  • Äldre 11 Aug 20:39
    #13
    emmohr skrev 2013-08-11 17:27:50 följande:

    Är inte inne på familjeliv så ofta men nu var jag. Jag har drabbats av precis samma sak som du. Min flicka var 17 dagar gammal och dog i min famn efter amning i plötslig spädbarnsdöd. Jag trodde hon somnade under sjalen jag hade över henne men när jag lyfte på den såg jag att något var fel. Hon levde inte längre. PSD. Ofattbart, fortfarande, trots att det snart gått ett år sedan. För mig har det gått så långt att jag erkänner vad som hänt men acceptera det kan jag inte. Kram
    Jag beklagar! 
    På min son hittades inga fel under obduktionen, allt såg "normalt" ut. Han hade inga virus eller bakterier. Då fick det heta PSD. Hur kan ett barn som är "frisk", som äter bra och går upp i vikt gå bort? Det är så absurt. Jag hoppas att forskningen går framåt så man kan få ett svar. Det är svårt att acceptera. Att ens egna barn går bort före en själv.

    Jag vet att det har inte med min mjölk och göra men kan inte låta bli att tänka ibland om jag hade ngt i  min mjölk som ledde till detta? Jag är fortfarande i "stadiet" där jag skyller på mig själv, att det var jag som gjorde ngt fel.

    Stor kram! 
  • Äldre 3 Dec 16:10
    #14

    Usch, vad hemskt! Jag beklagar verkligen! Jag kan verkligen inte föreställa mig hur ont det måste göra. Massa styrke kramar ❤️

  • Äldre 4 Dec 20:35
    #16
    melikey0u skrev 2013-12-04 11:03:51 följande:
    Förlora våran son i magen på bf i psd inga fel på oss eller våran son. :(

    Beklagar verkligen, fy vad livet är orättvist. Det är så fruktansvärt så jag gråter nu...stor kram till er
  • Äldre 5 Dec 01:50
    #17

    Jag förlorade min förstfödda dotter i PSD, oktober 2011. Hon blev 10 veckor. Beklagar er enorma förlust!


    Mamma till Lo & ängeln Lilly ♡
  • Äldre 5 Dec 09:44
    #18

    Tack alla! Det här året har varit den tuffaste. Är gravid och ska få en till son i januari. Hoppad att min rädsla inte tar över helt. Hoppas att jag kommer kunna sova. Men om jag känner mig rätt så kommer jag inte våga släppa blicken från bebisen.

Svar på tråden Någon som har mist sitt barn i plötsligt spädbarnsdöd?