Gennet i Prag, någon?
Hej!
Någon som vet något om Gennet i Prag? Vi tyckte att dom verkade bra & därför valde vi den kliniken, men det var svårt. Nu börjar jag tveka, någon som har haft något med dem att göra?
Tack på förhand
Hej!
Någon som vet något om Gennet i Prag? Vi tyckte att dom verkade bra & därför valde vi den kliniken, men det var svårt. Nu börjar jag tveka, någon som har haft något med dem att göra?
Tack på förhand
Ingen som har erfarenhet av Gennet???
Hej igen!!!
Är det fortfarande ingen som har varit till Gennet? Jag skulle så gärna vilja veta lite om dom :) Vi kommer förhoppningsvis att åka dit i slutet på oktober eller november.
Fortfarande ingen???
Har redan varit där en gång i oktober. Blev gravid & trodde att allt skulle gå bra, tyvärr MA i vecka 13 :'(
Har varit på gennet i Prag. Fortfarande intresserad av erfarenheten av kliniken?
Hej! Jag har också varit där nu . Helnöjd med kliniken! Blev gravid, men fick ett MA i v. 13
. När var du där? Vi ska förhoppningsvis snart dit igen.
Hej! Jag har också varit där nu . Helnöjd med kliniken! Blev gravid, men fick ett MA i v. 13
. När var du där? Vi ska förhoppningsvis snart dit igen.
Tråkigt att höra om ditt MA. Var där i februari 2013. Har nu världens sötaste lilla tjej i min famn:).
Gennet är den klinik jag hade siktat in mig på, precis då vi blev gravida på egen hand! Har hört gott om den och det är väl dit alla skickar sina PGD-prov för analys. Och så är det ju en fördel att den ligger i Prag!
Roligt att höra om era positiva erfarenheter!
Willellie, var det ett FET eller färskt försök och gick det på första gången? Och var det en embryodonation eller äggdonation?
Veronica, du inspirerade mig när du kom tillbaks gravid från kliniken! Var det första försöket du gjort där?
Det enda som oroar mig lite är väl att det kan vara kö. Eftersom jag är lite till åren. Och nej jag har inte uteslutit att det kan bli en resa dit snart eller senare kanske om jag bestämmer mig för en nummer tre
Willellie; Grattis va roligt! Jag har ungefär samma frågor dom fiamedbarn .
Ja det var första försöket, helt fantastiskt efter så många misslyckanden. Ja väntetiden är 4-6 månader, vi fick vänta 4 månader precis förra gången. Nu hoppas jag att det går lika fort den här gången!
Vi gjorde äggdonation, färskförsök som lyckades direkt:). Efter många misslyckade ivf så vågade jag inte hoppas att det skulle fungera denna gång.. Blev förvånad när jag fick plus för första gången! Veronica1: snart är det din tur:). Är du på gång med nytt försök nu?
Vi valde till embryoscope för att kunna välja ut de bästa embryona, satte in 2 st 5-dagars. Tyvärr blev det inga till frysen:(.
Fiamedbarn: vad härligt att ni kunde bli gravida på egen hand:). Utesluter heller inte att använda gennet en gång till. Är också till åren.. När vi gjorde var det ingen väntetid, så det verkar som kliniken har fått mer att göra!
Willellie; så härligt för dig att det lyckades, jag får lite mer hopp när jag hör att andra lyckas . Kliniken ville att jag skulle vänta fyra månader efter mitt MA, så om ca två månader kan vi sätta igång igen. Dom skulle göra allt för att skynda på allt.... förhoppningsvis kanske jag kan sätta igång med behandlingen i april. Blandade känslor... glad, förväntansfull & rädd på samma gång.
Kram
Veronica1: vad skönt om ni är igång i april. Är ju inte så länge ändå. Men samtidigt är ju all väntan jobbig i sig tyvärr. Vill gärna höra hur det går för dig och håller tummar och tår !
Vem är din koordinator där? Vi hade Pavla som jag tycker var jättebra.
Willellie; tack för tummar & tår , det kan behövas! Vi har oxå Pavla, hur gullig som helst! Är super nöjd med henne. Ja den här väntan är grym, hatar att vänta....
Vi sätter in två embryon, skulle kunna tänka mig tre för att öka chanserna ännu mer. Men jag tror att två är max.
Ha det så bra!