Inlägg från: mrbackaryd |Visa alla inlägg
  • mrbackaryd

    Känslor som blivande pappa.

    Ja du vännen, för det första säger jag grattis! 
    Jag levde verkligen rövarlivet innan jag träffade min dotters mamma på en efterfest!
    Vi började dricka kaffe o snacka o så, sen efter nårra månader började vi så smått flytta ihop. hon sökte vård en kväll för enorma smärtor i magen o mens liknande grejjer! då säger dom att det är en mellanblödning o gravid! shit o knas tänkte ja! jag ska bli farsa! månaderna gick o lill tösen kom! tjöt som en stucken gris på bb. vackraste minnet i mitt liv.. tog ett tag o smälta allt! nu e lilla söta bebisen en " en större adolf hitler" snart 4 år och beter sig som ett svin! kan inget, vill inget och e lik sin mor i surhet och envishet! 

    Men men summera det hela! mitt älskade lilla hjärtegryn har fina sidor med, vi läser saga varje kväll.. hon har ett leénde som får en o dö! så det fina med! gott natt älskling pappa älska dig! ja pappa o jag älska dig med jätte mycket.. 

    man får inte mycket tid över att gå på krogen eller hänga med polarna, man blir trött efter 8 då hon lagt sig o lite mamma o pappa mys står för dörren.. men men att få barn är kanon! det skänker sjukt med glädje samtidigt som man vill gå och dö! 

  • mrbackaryd
    Torgny 629 skrev 2013-04-24 00:24:19 följande:
    vänta o se, det kommer. ´på mina barns förlossningar bölade jag som fan. det var en känsla utan dess like. så det kommer.
    trodde jag var ensam om det, haha... jo fan det kom en o annan tår inne på det förlossninsrummet.. sjukt mysig känsla de.
Svar på tråden Känslor som blivande pappa.