• Anonym (?e?)
    Äldre 24 Apr 23:36
    7912 visningar
    6 svar
    6
    7912

    Min kille är omskuren och ärret svullnar.

    Min kille hade som liten problem med din förhud, och fick därför operera bort den. Jag älskar att den är omskuren och njuter verkligen till fullo då den alltid är fräsch och väldigt fin. Men hans ärr svullnar ibland om vi haft mycket sex eller om jag är lite för trång, han måste hålla på ganska länge med fingrarna för att få in den i mej utan att det gör ont på honom.. Och jag måste vara ganska blöt, glimmern funkar för att det inte ska göra ont men vi har upplevt att glidmedel sedan förvärra att ärret svullnar. Och vi har testat mååånga olika glidmedel, men bäst är när jag blir redigt vår vilket jag 9 av 10 gånger blir. Och han har ingen jätte snopp och jag är lite jätte trång.. Men är det vanligt för killar som är omskurna att de kan göra ont och att ärret svullnar? Aldrig varit med nån kille tidigare som varit omskuren. Hans ärr är ganska stort och ganska "fult" gjort. Tacksam för svar..

  • Svar på tråden Min kille är omskuren och ärret svullnar.
  • Anonym (fruga­n)
    Äldre 24 Apr 23:43
    #1

    Var det nyligen han blev omskuren? Min man hade också problem med förhuden och blev omskuren som 8åring, det finns inget ärr... Bara en len och ren snopp. Han kanske behöver läkas ordentligt?

  • Anonym (?e?) Trådstartaren
    Äldre 25 Apr 00:23
    #2
    Anonym (frugan) skrev 2013-04-24 23:43:30 följande:
    Var det nyligen han blev omskuren? Min man hade också problem med förhuden och blev omskuren som 8åring, det finns inget ärr... Bara en len och ren snopp. Han kanske behöver läkas ordentligt?

    Anonym (frugan) skrev 2013-04-24 23:43:30 följande:
    Var det nyligen han blev omskuren? Min man hade också problem med förhuden och blev omskuren som 8åring, det finns inget ärr... Bara en len och ren snopp. Han kanske behöver läkas ordentligt?

    Nej han var oxå ung, runt 7-8årsåldern och idag är han 28år..
  • Anonym (fruga­n)
    Äldre 25 Apr 00:35
    #3
    Anonym (?e?) skrev 2013-04-25 00:23:54 följande:


    Nej han var oxå ung, runt 7-8årsåldern och idag är han 28år..
    Vad säger han själv? Har ingen läkare sagt något? Jag har faktiskt aldrig hört talas om att det kan bli ett ärr men jag är ju inte expert.
  • Anonym (?e?) Trådstartaren
    Äldre 25 Apr 00:38
    #4
    Anonym (frugan) skrev 2013-04-25 00:35:48 följande:
    Vad säger han själv? Har ingen läkare sagt något? Jag har faktiskt aldrig hört talas om att det kan bli ett ärr men jag är ju inte expert.

    Ja han har sökt för det någon eller några gånger tidigare men får inget svar utan att han ska vara "försiktig" Vi har väldigt bra sexliv men det är inte kul att detta problem ska behöva förstöra ibland..
  • Anonym (Anony­m flickv­än)
    Äldre 11 Aug 07:47
    #5

    Killen blev omskuren som bebis och ärret krånglar KONSTANT! Det blir svullet vid sex och kan till och med gå sönder om man inte är försiktig.

  • Anonym (Jo)
    Äldre 11 Aug 12:25
    #6
    Anonym (Anonym flickvän) skrev 2018-08-11 07:47:24 följande:
    Killen blev omskuren som bebis och ärret krånglar KONSTANT! Det blir svullet vid sex och kan till och med gå sönder om man inte är försiktig.
    Vad jobbigt
Svar på tråden Min kille är omskuren och ärret svullnar.