Inlägg från: Annamaria44 |Visa alla inlägg
  • Annamaria44

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Hur ser de ut utan en massa smink? De flesta persiska tjejer är enormt sminkade och med all den sminkningen blir nästan alla vackra. Sen kan man undra var skönheten tar vägen när persiska kvinnor blir lite äldre (efter 40 ungefär)?

• Annamaria44
    Persisk skrev 2013-04-29 17:16:39 följande:
    Både du och jag vet att du brinner av svartsjuka nu :) det är lungt. Du hade inte turen att föddas till Persiska föräldrar.

Hur mår du egentligen? Vem är det du försöker övertyga att persier/iranier är störst, bäst och vackrast?
  • Annamaria44
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Det är bra att du inte bryr dig, för det syns. Synd faktiskt.
  • Annamaria44

En sak som jag alltid undrat över är, att många väldigt vackra unga tjejet inte är nöjda med sitt utsrende, fast de är väldigt vackra. Sen finns det unga tjejer som bara en mor kan tycka är vacker, de tycker själva de är vackra. Väldigt konstigt. När jag var ung så var clowner inte ett skönhetsideal.

• Annamaria44

En sak som jag alltid undrat över är, att många väldigt vackra unga tjejet inte är nöjda med sitt utsrende, fast de är väldigt vackra. Sen finns det unga tjejer som bara en mor kan tycka är vacker, de tycker själva de är vackra. Väldigt konstigt. När jag var ung så var clowner inte ett skönhetsideal.

• Annamaria44
    Persisk skrev 2013-04-29 21:04:44 följande:
    Men det är det inte, det är persiska tjejer.. hämtade dom från en Persisk tjejs blogg :) Svenskar tjejer är inte sådär bruna. 

Det ska väl knappast en tjej från en fin persisk familj vara. Det är väl allmänt känt att i Teheran så anses det fint att vara så ljus som möjligt. Att man är brunbränd visar att man kommer från en sämre familj, typ från bergen eller bönder.
  • Annamaria44

[quote=69716885][quote-nick]Persisk skrev 2013-04-29 21:26:29 följande:[/quote-nick]Har inte alls så mycket smink som ni påstår, läppstift och rouge. Jag är ju inte här för att få kommentarer om mitt utseende liksom lade bara upp min bild eftersom många undrade hur jag ser ut.. fick negativa kommentarer men kunde inte brytt mig mindre ;) jag vet att jag är snygg, vacker och det räcker för mig. Okända personers åsikter har INGEN betydelse för mig.[/quote

Vad är vackert hos dig? Vem mer än din mamma har sagt det?

• Annamaria44
    Persisk skrev 2013-04-29 21:33:45 följande:
    din idiot de är solbrända, bilden var från nån semester vid medelhavet och du vet det är vanligt att man solar och badar och blir brun. 

Ojdå känsligt ämne. Så alla dem du sagt är riktiga persiska tjejer är bruna pga semester. Nu råkar jag känna en hel del iranier och solbräna är inget som står högt i skönhetsidealet i Iran. Sen att kvinnorna lägger hur mycket brunkräm som helst i ansiktet är en annan sak anser de.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer