Inlägg från: gerd123 |Visa alla inlägg
  • gerd123

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 15:53:43 följande:

Iransk tjej från södra Iran, vacker och snygg från tidig ålder!
    Jo man har ju fattat att det är viktigt!
  • gerd123
    Queenie70 skrev 2013-04-29 15:58:03 följande:
    Ja många är mycket vackra, men har nog sett en hel del som ser ut som stryk också med örnnäsor och mörka ringar under ögonen.  Precis som bland alla andra så har en del otur och en del tur med utseendet. Bland dessa exempelbilder är det ju tydligt att några är jävligt opererade också.
    Jo det är blandad kompott överallt. Dessutom så blir många av de här tjejerna gamla väldigt fort och vissnar långt innan den nordiska skönheten 
  • gerd123
    Persisk skrev 2013-04-29 16:08:00 följande:
    Varför är jag korkad? jag är STOLT över att vara Iranska/persisk. Mitt folk är vacker, acceptera det bara,

Vi är naturligt exotiska, vacker solbränd hy med långt tjockt mörkt hår som svenska tjejer drömmer om att ha samt som skaffar dyra hårförlägningar för att få vårt hår samt solar sönder sig för att få VÅRAN HUDFÄRG ;) 
    Om du är på riktigt så är jag en persisk matta i en tempelbyggnad i en liten liten liten stad i norra Iran.
  • gerd123
    Persisk skrev 2013-04-29 16:13:50 följande:
    fejkhår? vilken planet är du ifrån? Iranier/perser är MÖRKHÅRIGA, svenskar är blonda och ljusa och iranier är mörkhåriga.. svart är vanligast, sen brun. varför är detta konstigt för dig?! Vem har pupmade läppar? vi har naturligt fylliga läppar, afrikaner har ju enorma.. ska du säga att de är fejk också? det ingår i deras ras, våran ras är så.. vi är mycket håriga och har mörkt hår samt fylliga läppar och exotiska och snygga.
    Och vilken planet är du ifrån som påstår att svenskar är "blonda och ljusa"! Tramsnisse.
  • gerd123
    Sthlm27 skrev 2013-04-30 00:23:40 följande:
    Svenska tjejer är kända för att vara de vackraste i världen.
    Ja och de representerar en naturlig och fräsch look! Tjocka lager med smink är ju en smakfråga men kvinnorna på bilderna är ju se men inte röra? Hur ser en sådan spacklad dam ut på morgonen när ansiktet blir kvar på kudden när hon kliver upp?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer