Inlägg från: Suey |Visa alla inlägg
  • Suey

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Persisk skrev 2013-04-29 16:58:33 följande:
    Libaneser är araber, de är semiter. Deras ras skiljer sig från oss. Vi iranier är perser. Araber/semiter har ''runda ansikten'' oftast överviktiga och fylliga ansikten medans vi iranier/perser har ''fyrkantiga'' ansikten samt skarpa drag, som sagt vi är 2 helt olika etniciteter/folkgrupper. Vi har likheter men vi är inte identiska, araber har runda ansikten . Jag kan från avstånd se skillnad på en Iranier vs Arab, på ansiktet. 
    Wow, du lägger verkligen ner mycket på det här! Det sorgliga är att jag tror inte du driver...
    Kolla in mitt bildgalleri, jag är 100% svensk och 100% naturlig Flört Och kom nu inte med det där "det finns undantag överallt" yada yada.

Vad tycker du vi ska göra av det här då, Ts? Snacka om att bidra till "vi och dem"-tänk. Vi är alla människor, sluta snacka ras på det sättet du gör! Så som du uttrycker dig är tragiskt, rent ut sagt och jag skulle inte byta ett utseende mot din människosyn någonsin.
  • Suey
    Persisk skrev 2013-04-29 22:49:04 följande:
    Hon som dödades under demonsrationerna i iran 2009, så vacker och fin. Synd :(

"Hon som dödades" hette Neda Agha Soltan. Att hon var "så vacker och fin" är det sista som är tragiskt med hennes bortgång. Jag har inga persiska kopplingar, men blir så otroligt ledsen när jag ser dessa bilderna. Visa lite respekt, dessutom för ditt moderland. 

Ts, du gör hela världen fulare med dina uttalanden som aldrig kan väga upp till riktig skönhet. Du har uttalat dig kränkande mot olika folkslag och dina uttryck om "raser" är väldigt obehagligt och rasistiskt. Jag tar väldigt illa vid mig av dina uttalanden som bara skapar mer agg. Jag har varit så nära att anmäla din trådstart flera gånger. 
  • Suey
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 09:13:57 följande:
    Anmäl då! Tveka inte!!!

Jag har blivit "anmäld" flera gånger, för att jag uttrycker mig, och att jag generaliserar,, även om JAG är helt säker på att jag inte gjort fel eller haft för avsikt att göra något fel. Startade t.o.m. en tråd om det,, som togs bort!

Viktigt att man får ha sina åsikter, och att man får uttrycka dem! Men det är viktigt att man tar ansvar för dem! På samma sätt som det är viktigt, kanske än mer viktigt att man tar ansvar för sin egna reaktion när någon har tankar och åsikter som förmedlas i t.ex. ett forum.

Får man använda svordomar? Eh, nej det är ju helt förbjudet... vilket är riktigt märkligt?! Förmodligen någon mindre kompetent moderator som inte kan hantera en situation där det ställs krav på de som driver t.ex. denna sajt.

ops,, rycktes med lite där,, totalt OT!

Skönhet finns över allt! T.o.l. så är bara denna typ av skönhet något som finns på bild och skapas för att finnas på bild, men det finns massa sura och bittra toner som kommer med TS åsikter!

Ovanligt är spännande och ofta mer attraktivt initialt än invant och vanligt! Men när man ser vad som händer och betyder något mellan människor,, då är det inte "skönhet på bild" som vinner! T.o.l.!! Men det finns starka kommersiella krafter som gör allt för att det skall vara så!
    Men snälla någon, det är väl skillnad på att ha åsikter och att vara rasistisk. Läs vad jag skrev. Skulle aldrig anmäla ett inlägg för att någon har egna åsikter. 
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer