Inlägg från: Voluptuous Shalimar |Visa alla inlägg
  • Voluptuous Shalimar

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Duckan skrev 2013-04-29 16:01:21 följande:
    Vad sägs? Jo, jag säger som så att ska vi sitta och snacka folkslag är juggar fan det härligaste folkslaget jag vet!
    Puss på dig!
    Persisk skrev 2013-04-29 16:03:26 följande:
    Inget slår iranska/persiska tjejer. juggar? hahahaha själva namnet låter fult och konstigt. Persian / persisk är mycket finare och mer exsluvi än ''jugge''.

Perser katter, Persiska mattor och persiska tjejer :)) alla 3 mycket kända. PERS/PERSISK = IRAN/IRANIE 
    Du är bara AVUNDSJUK på oss juggar!

• Voluptuous Shalimar
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 10:34:03 följande:
    Avundsjuk,,, nje tror att TS är lite mindre seriös och kanske inte så "mogen",,,
    Jag var lite sarkastisk där
  • Voluptuous Shalimar
    Ljushuvud skrev 2013-04-30 10:43:08 följande:
    I know,, men du var faktiskt ironisk på ett bra och tydligt sätt,, som jag försökte "använda" för att förtyliga.

Cool
    Aha.
  • Voluptuous Shalimar
    lille Birger skrev 2013-05-03 01:05:33 följande:
    Den här tjejen tycker jag är väldigt snygg för hon har både snygg kropp och snygg frisyr.

Korrigering: du tycker att hon är snygg eftersom hon har en gigantisk röv!
  • Voluptuous Shalimar
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 09:16:46 följande:

Nåja, hon har väldans snygg profil också. Läcker näsa.
    Ja, men jag avsåg varför vår käre lille Birger föll för denna dam. Och det torde inte ha med hennes tjusiga näsa att göra.

Vad är det med näsor egentligen? Jag tycker också att det är snyggt med en "karaktärsnäsa" på både män och kvinnor, men själv fegade jag ur och fixade till min egen. För den var ju fööööör stooooor. Suck.
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:49:12 följande:
    Min toksnygga juggesyster! Kyss

Det är inte så att din identitet/personlighet har ändrat sig i och med en näsoperation även om allvetande piff&puff professorerna kommer säga annat. Ibland önskar jag att det var fel på min näsa så att jag kunde fixa det och bekräfta fördomar bara för att... 

Att näsoperationer är vanligt bland iranier är för att det är ansiktet som är i focus i Iran och då gör man allt för att markera sina drag i ansiktet. Ögonbrynsgysterin kommer från den persiska miniatyrmålningarna.

Hade kroppen varit i focus i Iran så hade bröstoperationer varit vanliga som det är i västvärlden.

Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.  

Ha ha, dankeschön du galna och vackra exotic!

Om min personlighet har ändrat sig iom näsop:en? Näh, det tror jag inte! Då skulle jag tro att jag förändrades mer av ögonop:en, plötsligt var jag inte en glasögon-/linsmänniska längre. Jag tyckte bara att min rejäla Balkan-kran var hiskelig. Så nu har jag en svennenäsa
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:51:52 följande:
    Av allt du har skrivit under årens gång så verkar du vara en pers och jag icke per enligt fördomsfulla FL mupparna. Obestämd

Människor har kroppsbehårig. På vissa ser man det extra tydligt. Svenska kvinnor är inte hårlösa. Man ser inte det lika tydligt.   
    Just det, man ser det inte lika tydligt - lyckligtvis så har ju vi å andra sidan mörkare hy (iallafall om sommaren) så alla jefla hår kommer bort lite. Dock, på vintern med olivfärgad men ljus hy och alla svarta hår ser man ju ut som en gorilla...
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 17:52:23 följande:
    Det gjorde du rätt i! Det viktigaste är att man själv ska vara nöjd med sig själv och inte vad andra tycker. 
    Åh, har du opererat ögonen? Vilken metod? Lasik? Är också sugen men är inte i okej skick att genomgå en operation idag. Kanske om några månader.  

Som tur är så finns det hjälpmedel så som laser. Värre är det med blont hår som laser inte biter i. Då får man finna sig i att vara en varm gosedjur.
    Vad glad att du istället har fått tjocka ögonbryn och ögonfransar som många skulle mörda för. Det är jag.    
    Lasik. Allt var över på mindre än 5 minuter, ingen smärta. Bästa spenderade pengar i mitt liv.

Jag älskar mina fransar och bryn! Behöver aldrig färga, bara plocka. Och jag kar köpt en IPL ("hemmalaser") från Remington, så jag fixar hårväxten hemma!
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 19:12:11 följande:

Tänk om man kunde se ut så där i hennes ålder. Damn!
    Den undre bilden ser ut som Dominica Perzynski, iofs även det en väldigt snygg kvinna som sett bra ut från hon var 20 tills nu!.
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-04 17:36:24 följande:
    Skönt att höra. Funderar som sagt på det och ska göra det inom en snar framtid. Ska bara vänta ut en fas i mitt liv som är mindre trevlig just nu sen tar jag tag i det.

Mina är så svarta och tjocka att jag aldrig behövt färga och plocka gör jag en gång per månad. Det räcker.

Tänk att både du, jag och många andra som jag känner som har skrivit i tråden tillhörande "blatte" folkgruppen ändå lyckas gifta sig med europeiska män. Förmodligen var det din lurviga varma goa kroppsbehårig din man blev kär i, eller?    

Jag gillar min svennebanan alldeles väldigt! Iofs ser han ut som om han har vallo-/rom-påbrå (jag har också zigenarblod, t.o.m. på mammas sida, ha ha ha) men till sättet är han så svennig man kan bli. Kanske tur? Skulle nog bli jobbigt med två personer med mitt temperament i ett äktenskap...
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-04 18:43:33 följande:
    Och där gav du mig en välbehövlig skratt. Du uttrycker dig så galet ibland.

Jag har aldrig varit hårig så som jag egentligen skulle ha sett ut i egenskap av en persiska men eftersom jag är så jävla blek så syns varenda hårstrå hur tunna dem än är pågrund av färgen. Som sagt, tacka vet jag den som kom på IPL. Tog bort allt hår på kroppen. Finns inte en enda hårstrå från halsen neråt. Ibland önskar jag att jag hade lite färg. Till och med iranierna själva blir förvånad när jag säger att jag är iranier. Får anstränga mig och sminka mig lite mer överdrivet än vad jag normalt gör när jag ska på persiska fester för att passa in.    
    Hahaha, och på sommaren får jag frågan om jag är "irani"!

IPL FTW! I LOVE IT! Min älskade älskade maskin har gjort livet så mycket bättre! Har du egen (isf vilket märke?) eller gör du på salong?
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-04 18:43:33 följande:
    Och där gav du mig en välbehövlig skratt. Du uttrycker dig så galet ibland.

Jag har aldrig varit hårig så som jag egentligen skulle ha sett ut i egenskap av en persiska men eftersom jag är så jävla blek så syns varenda hårstrå hur tunna dem än är pågrund av färgen. Som sagt, tacka vet jag den som kom på IPL. Tog bort allt hår på kroppen. Finns inte en enda hårstrå från halsen neråt. Ibland önskar jag att jag hade lite färg. Till och med iranierna själva blir förvånad när jag säger att jag är iranier. Får anstränga mig och sminka mig lite mer överdrivet än vad jag normalt gör när jag ska på persiska fester för att passa in.    
    BTW, mina fastrar har för bövelen MUSCHA, det är min skräck!
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-04 21:30:15 följande:
    Jag har fått höra alla möjliga länder förutom Iran när folk ska gissa var jag kommer ifrån och när jag väl säger Iran så säger dem flesta "Är det sant? Är du säker?" Det var någon hjärncellbefriad som gissade Indien en gång för länge sen!! Indier? Jag liknar inte indier någonstans...

Nej, jag gjorde min rensning innan hemma lyxmaskinerna kom ut på marknaden. Har lagt ut tusentals kronor på att bli av med allt hår men värt varenda krona. Är hemmamaskinerna lika effektiva? Hur många gånger har du kört? Hjälper det? När jag gjorde intimrensningen så grät jag framför en främling för första gången. I 40muniter håll jag på att dö. Tortyr!!!! Men som sagt värt varenda krona och smärtan. 

Jag hade tre fyra hårstrån under hakan som störde mig. Började med att dra ut dem med pincett och det blev bara fler och fler. Sen började jag med trådning och blekning men till slut stod jag inte ut. Under hakan gjorde jag 6gånger på ellipskliniken i Stockholm tills jag blev av med allt.      
    Alltså, hemma-IPL är ju inte helt permanent, du får göra om det varje säsong. Men så gör det inte svinont heller - jag har inte gråtit en tår (och hello, du talar med kvinnan med typ världens lägsta smärttröskel, jag grinar av en vaccinationsspruta...) Det går snabbt och bränner till lite men det är inga större problem. Jag kör varannan dag i 2 veckor, sen är jag hårfri en säsong.
  • Voluptuous Shalimar
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-04 22:02:51 följande:

Nu är du bara elak!! *går och duschar och skrubbar mig hårt*
    Hur menar du nu? Är inte Dominika snygg nog för dig?
  • Voluptuous Shalimar
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:12:35 följande:
    Måste man vara "hjärncellsbefriad" för att man gissar fel på nationell tillhörighet? Själv är jag svensk, men har fått höra många gissningar om var jag kommer från, som t ex Italien, Frankrike och en gång även Ryssland. Jag har svenska "färger", d v s blå ögon, ljus hy, ljusbrunt hår, men ändå är det en hel del som tror att jag inte är svensk. Tycker dock inte att de är "hjärncellsbefriade" för det. De får väl tro vad de vill. Fattar inte varför man måste vara så hård och nedlåtande för en sådan sak.
    Äh, Rose har ett tempramentsfullt språk, haka inte upp dig på det.

Själv är jag som sagt jugge så att folk tar mig för MENA tycker jag mest är lite kul. Händer då och då, särskilt på sommaren. Jag blir nästan lika mörk som en svart person när jag blir riktigt solbränd.
  • Voluptuous Shalimar
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:42:55 följande:
    Ok, så då kan man kalla folk lite vad som helst och hänvisa till att man är temperamentsfull?

Undrar hur den här skulle funka IRL:

X säger till Y, "Jävla svartskalle!"
    X förvånat till Y, "Vadå, blev du ledsen? Ah du, bry dig inte, det är bara jag som är temperamentsfull"

Tja. Jag tar inte illa upp om någon kallar mig svartskalle - jag är ju en svartskalle!
  • Voluptuous Shalimar
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:42:55 följande:
    Ok, så då kan man kalla folk lite vad som helst och hänvisa till att man är temperamentsfull?

Undrar hur den här skulle funka IRL:

X säger till Y, "Jävla svartskalle!"
    X förvånat till Y, "Vadå, blev du ledsen? Ah du, bry dig inte, det är bara jag som är temperamentsfull"

Mao - dåligt exempel. Om någon inte ser skillnad på en MENA-brud och en asiat kan man ju tycka att den personen är lite lätt [insert valfritt ord].
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-05 14:59:59 följande:

Jag har hög smärttröskel men intimbehandlingen var hemsk.
    Aha, så du får göra om det varje säsong? Har det inte blivit mindre eller tunnare?

Och nej, jag bryr mig heller inte om någon kallar mig för svartskalle. Jag är inte färgblind. Att bli kallad för indier är dock lika hjärndöd som att bli kallad för svensk. Trampade jag någon på tårna med det uttalandet så sug på den. Blir bra efter ett tag...
    Jag blir alltid lika perplex när man jämför "neger" med "vitlök" och "svartskalle". Ja, jag är en svartskalle  och ljusa människor är "vita". Jag bryr mig inte ens när jag blir omnämnd som blatte, hell, jag kallar mig själv för blatte! Att jag inte kommer från Blattien (suck) är en annan sak, det handlar om vissa svenskars syn på alla som inte är svenskar med anor från Gustav Vasas tid.

Den enda som tycker att jag ser jättesvensk ut(!) är min svärmor, som ju ville att hennes son skulle äkta en riktig arier. Tungan ute Lite sådär efterkonstruktion. "Min son har en JÄTTESVENSK fru!"
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer