Inlägg från: Just Me Myself and I |Visa alla inlägg
  • Just Me Myself and I

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Vilka fula plastikopererade tjejer du valt TS! Du ger verkligen en dalig bild av Iranska tjejer, ar det verkligen sa har de ser ut?! YUK!

Jag gillar inte nar man blanadar Iran med Mellanostern, de pratar inte ens samma sprak och de ser annorlunda ut. Vackra arabiska skonheter ar blandannat Queen Rania, prinsessan av Saudi Arabien och Nancy Ajram. Arabisk skonhet ar helt underbar, speciellt de som kommer fran Arab Emiraterna, Qatar och Kuwait. De har naturlig skonhet och inte plastikopererade porrstjarnor som du visar upp. Sedan beteer sig Iranier pa ett helt annorlunda satt, de ar ofta...ja...som dig! ;)
  • Just Me Myself and I
    Persisk skrev 2013-05-01 14:41:03 följande:

Såhär såg hon ut före alla operationer, hahha du måste skämta med oss.. nancy är världskänd för sina tusentals ingrepp. 
    Ja och dar var hon 14 ar gammal. Hon ar anda mycket naturligare an porrtjejerna du kommer med. Hon hade iallafall ingen iranienasa innan sin operation.
  • Just Me Myself and I

Persisk skrev 2013-05-01 15:19:48 följande:
    Hon arabiska tjejen la upp bilder på libanesiska artisten Nancy ajram och kalla henne NATURLIG!. hon såg verkligen inte ut som hon gör idag före hennes tusentals operationer. Hon är just världskänd för den totala makeovern hon gjorde me sitt utseende. Jag har libanesiska vänner, de gillar inte att bli förknippade med araber de säger att endast språket är gemensamt.. de ogillar att bli kallade araber, det vet jag av egen erfarenhet =) Stor skillnad i utseendet mellan en libanes vs en arab från Qatar eller nåt öken land som Saudi, de har bara språket gemensamt. 

Okenland? Har du varit i Dubai, Qatar eller Kuwait? Bilden ar tagen fran Qatar. Iran kommer inte ens i narheten av dessa landers utveckling.
  • Just Me Myself and I

Ar det inte dags for dig att ga och sminka dig i timmar nu? Eller raka din rygg tillexempel? Kila ivag och gor det nu innan mannen kommer hem :)

• Just Me Myself and I
    Persisk skrev 2013-05-01 15:27:44 följande:
    Jaja 14 år haha tror du på dig själv gumman eller? Varför inte googla på henne, hon såg ut som en häst. Svårt för dig som arab att acceptera denna sura sanning men you have to. Här har du : ;)

Ja och atern pa denna bilden sa hade hon ingen iranienasa.
  • Just Me Myself and I

Jag orkar inte argumentera med en sa korkad person som maste trycka ner andra for att ma bra. Du ska vara glad att Sverige och SVENSKAR tar emot dig och ditt folk i deras land. Istallet skriver du att dem ar bleka, fula och avundsjuka pa dina sonderopererade porrstjarnor haha.

Jag sjalv bor inte i Sverige men hade du bott i mitt land sa hade jag faktiskt bett dig att dra hem till ditt "vackra" Iran.  

• Just Me Myself and I
    Persisk skrev 2013-05-01 15:35:54 följande:
    haha i brist på motargument så kommer du med detta ;) vart du ägd när jag sa sanningen om Dubai? de var bara öken där för ett par år sen, de stackarna har inte ens naturligt gräs eller snö men Iran är känd för sin vackra och unika natur, vi har stränder, vi har hav, vi har gröna skogar, vi har berg med snö på, vi har öken, vi har barr och granskogar så in youre face, De har gjort fake snö!!! men iran har NATURLIGT snö samt 2 kända skidorter, bara att söka på ski Iran eller Tehran ski så får du se om du nu inte tror mig..

Om ditt land hade varit sa vackert som du sjalv beskriver det sa hade inte ditt folk flytt till Sverige och andra lander. Till och med Dubai, vart man ar gar ser man Iranier.  
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer