Inlägg från: felix veritas |Visa alla inlägg
  • felix veritas

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Ja, varför är precis varenda iransk tjej hur attraktiv som helst.....

*Sur och avundsjuk på det tjocka håret som majoriteten verkar ha*

• felix veritas
    lille Birger skrev 2013-07-31 12:48:34 följande:
    Nej, nu är du ju bara avundsjuk på hennes fina kropp.
    Och Birger, har jag sagt attt du är du är ett rump-pervo?
  • felix veritas
    Velouria skrev 2013-08-06 22:26:28 följande:
    Mmm, hade inte landet haft sådana fittiga religionslagar så hade nog de flesta av de här kvinnsen piffat till sig en del.

Fast visst, man kan alltid visa upp bilder på religiöst klädda kvinnor för att säga att de är såååå fuuuuula. Moget...inte...
    Nej, moget är det inte och så fula är de väl inte? Svart är dessutom en svår färg för många av oss.

Men å andra sidan är ju tråden inte så mogen heller. Mer väldigt fåning och därför tyckte jag det passade med ett fånigt inlägg.

Lägger in en bild på en bankrånande nunna som verkligen behöver en ansiktsbehandling så att du och Dorian förstår att jag inte vill kränkha någon......

Och tyvärr Birger, är det ingen rump-bild:

• felix veritas
    Dorian Ertymexx skrev 2013-08-12 02:37:40 följande:
    Och ändå lyckas du, för det stavas faktiskt KRÄNGCKHT!!!!!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Dorian Ertymexx skrev 2013-08-12 02:37:40 följande:
    Och ändå lyckas du, för det stavas faktiskt KRÄNGCKHT!!!!!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.

Okej, vad jag egetligen vill hävda är att det är vi dyslektiker som är snyggast! Skall kanske starta en tråd om det. Birger, önskar du en bild på min ända?
  • felix veritas
    lille Birger skrev 2013-08-13 01:36:11 följande:
    Om den bilden kan illustrera/bevisa att persiska tjejer inte är snyggare än svenska så ja.

Va, nu ställs det villkor för att få visa upp sin bästa sida? Chockad och kränhhhhttttt!
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer