Inlägg från: GalerieMaeght |Visa alla inlägg
  • GalerieMaeght

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Tycker att majoriteten av bilderna vittnar om att kvinnorna på dem har fixat sina näsor. Persiska kvinnor har i regel inte så små, nätta näsor. Det är känt att många av dem ser till att operera snokarna. Om man ska prata om skönhet och folkslag bör man utgå från respektive folkslags "originalutseende" och alltså inte plastikopererade varianter, annars är det ju totalt lönlöst (vilket det i och för sig är ändå).

• GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 20:27:12 följande:
    Flera frågade om min bild, här får ni. Jag till Höger med brun sjal/manto. Bilden tagen i Iran. Och ja, jag älskarmina ögonbryn såhär så ni behöver ej kommentera dom negativt, jag bryr mig inte vad ni tycker. =)

Min ärliga åsikt: Nej, inte snygga. Den högra är väl ganska ok, men den vänstra inte. Spelar ingen roll hur ögonbrynen är formade; ansiktet är ändå för runt/ mulligt med potatisformad näsa och inramat i en ganska grotesk frisyr. Sedan brukar väl inte heller dubbelhaka räknas till det man kallar vackert?
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 20:52:35 följande:
    Jag är den högra med ''fyrkantigt'' ansikte, du pratar alltså om hon bredvid mig? Min kompis där i Iran. Jag har inte opererat näsan, den är naturlig. Alla Iranier har INTE stora näsor. accept it
    Har aldrig påstått att ALLA iranier har stora snokar, men många har det och ser till att fixa dem för en mera europeisk/ nordeuropeisk look. Admit that.
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 20:53:53 följande:
    Det är din åsikt, folk har olika stilar/smaker. Jag älskar rött läppstift.  
    Självklart är det hennes åsikt, precis som du har din!
    Du skriver ju att persiska kvinnor ÄR vackrare än svenska. Det verkar vara du som inte fattar att folk har olika stilar/ smaker. Du får nog acceptera att det är många som inte delar din uppfattning om skönhet. Svenska kvinnor målar sig i allmänhet inte alls lika mycket som de kvinnor du presenterar på bilderna, vilket antagligen beror på att svenska kvinnor inte tycker att det ser bra ut av vara så spacklad. Olika stilar/ smaker var det ja!
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:26:29 följande:
    Har inte alls så mycket smink som ni påstår, läppstift och rouge. Jag är ju inte här för att få kommentarer om mitt utseende liksom lade bara upp min bild eftersom många undrade hur jag ser ut.. fick negativa kommentarer men kunde inte brytt mig mindre ;) jag vet att jag är snygg, vacker och det räcker för mig. Okända personers åsikter har INGEN betydelse för mig.
    Men vad är det då som får dig att tro att andra bryr sig om vad du tycker är vackrast eller inte? Varför är det viktigt för dig att få ut din åsikt om vad som är vackrast? Vad är syftet?
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:22:08 följande:
    tjejen du visade bild på, nadia Björling, är halv iranska..hennes mamma är persisk/iranska.. det är därför hon ser ut som hon gör. (läs om henne så ser du att hennes mamma är persisk) Persiska gener ..resultatet blir alltid vackert och snyggt.
    När folkslag blandar sig är det inte ovanligt att det blir ett vackert "resultat". Ta en afrika och en skandinav t ex; kan bli väldigt fint "resultat" eller också en asiat +  skandinav...e t c. Tror det blir minst "lyckat" med folk från Mellanöstern + skandinav, p g a av de förstnämndas näsor.
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:35:21 följande:
    Naturlig vacker persisk skönhet

Ha ha, vad vet vi om hon är "naturlig"?
    Precis som portugisiska kvinnor opererar häcken, precis lika vanligt är det att persiska kvinnor fixar något i fejjan...
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:39:18 följande:
    Ja det finns många iranier med blåa & gröna ögon. Ser du inte hur ljus hon är? de från norra iran brukar ha gröna ögon och vara mycket ljusa.
    Tycker du det är mer idealiskt med blå/ gröna ögon och ljust hår?
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:43:53 följande:
    De spelar ingen roll om de har genomfört operationer, de är VACKRA enligt många ändå. De har förbättrar sina utseenden bara! alla opererar sig, kolla bara hur megan fox såg ut innan alla operationer eller angelina jolie. 
    Självklart spelar det roll om de har genomfört operationer! Varför opererar så många persiska kvinnor sig om de är så nöjda med hur de ser ut? Samma är det med spacklet; varför lägga på en sådan pan cake om man tycker att man är naturligt snygg?
  • GalerieMaeght
    Persisk skrev 2013-04-29 21:45:44 följande:
    persisk skönhet som är tusen gånger snyggare än blonda tjejer 

fixad näsa.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer