Inlägg från: MrRed |Visa alla inlägg
  • MrRed

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

byn163 skrev 2013-11-28 18:01:27 följande:
    SÅ nu får ni lite bilder på iranska tjejer. Om ni nu säger "neej fyfan va fula" "omg vad sönder opererade dom är" "ooooh 10 ton smink" sånt skitsnack lägger vi ner, nu snackar vi snygg eller ful. spelar ingen roll om dom har sminkat sig 1 ton eller opererat hela ansikten. om svenska tjejer hade gjort samma sak skulle dom aldrig få en sån snygg skönhet som dom brudarna på bilderna har. ni som tycker att dom är fula ni har verkligen ingen smak, ni borde förfan hoppa ner från närmaste fönstret, det är ju enda sättet och bli av med svartsjuka människor som jag har tröttnat på

Ok, så du är fjorton år & tycker om iranska tjejer, nu vet vi det. Taskigt självförtroende? Var bara lugn, det går nog över när du lämnar tonåren.
  • MrRed
    byn163 skrev 2013-11-29 11:23:54 följande:
    jävla pajas det enda du kan göra är ju att klaga och hitta på massa skit som inte ens handlar om bilderna, nu snackar vi om vilka som är snygga. de märks ju att du inte har nåt svar o ge tillbaka o jag är faktiskt 19.
    det verka vara svårt för dig att erkänna eller hur? 
    Se där, alltså tonåring. Nej, jag låter er småflickor kivas vidare, jag är nog för gammal att tramsa med er som uttrycker er som fjortisar. Finns det inget tonårsforum du kan "hänga på"?
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer