Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
Jag har dejtat två iranska tjejer (är själv inte därifrån) och möjligen har jag träffat två mkt speciella tjejer... den ena satte sig själv i centrum och vill inte göra nåt för mig då hon ansåg att mannen ska ge uppmärksamhet till sin kvinna. Jag hjälpte henne med sitt hem, Med hennes tvätt nån gång (motsvarande gjorde hon aldrig för mig), bil samt i jobbfrågor till det bättre, för henne. Anser mig själv vara en snäll ung man, tolerant och med sunda värderingar som dessutom ser bra ut. Den andra tjejen bjöd jag hem vid ett tillfälle och fixade en jättefin middag, tända ljus, kyld vin och hemlagad mat samt fräsch sallad. Det blev uppskattat och jag blev jätteglad! Vid ett senare tillfälle bjöd hon mig på lunch, jag mötte henne utanför hennes hem (hade inte varit där tidigare) och så tog hon med mig till Pizzerian, köpte ett par och så gick vi hem till henne och hade lunch... missförstå mig inte. Jag uppskattar såklart ändå gesten... men när jag läser allt ovan... ja, finns säkert tjejer som är fina BÅDE på utsidan som på insidan men det är inte min erfarenhet. Tjejerna var 30-35+ så det var inga "unga" heller så att man ursäkta deras sätt pga av ålder eller så...