• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-02 13:08:36 följande:
    Tack Dorian Kyss men det är inte långvarig. Blev bara bombaderad av mail och meddelande att jag skulle titta in i tråden och skriva några inlägg. Tycker det hela är så patetisk. Motståndarsidan beter sig exakt på samma sätt som TS.
    "Alla iranska tjejer är håriga, har höknäsor och fula som stryk" men sen får dem kortslutning om någon kommer in och börjar snacka skit om blondiner. Dubbelmoral.

Ber om ursäkt att jag ryktes med och skrev på persiska. Glömde bort var jag befann mig.

Claudia lynx har inte opererat sig. Läs mitt första inlägg här itråden. Källkritik skadar inte och borde inte vara så svårfattad för högintelligenta europeer, eller?         

Inte alla motståndare, sett flera som menar att det faktiskt dels är individuellt vad man tycker är vackert (jag gillar höknäsor tex), och dels finns det vackra kvinnor från alla länder. Hela debatten blir så fånig.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • lille Birger
    MrsPenn skrev 2013-05-02 21:46:30 följande:
    Hmm jag tror inte de flesta i tråden håller med dig...

Kan jag glädja ett fåtal så räcker det för mig.
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-02 13:27:08 följande:

99,6% av alla iranier är shiamuslimer. Utom de många, många procent som inte är det. Kristna, judar, zoroaster och andra religioner florerar rätt brett i Iran.
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-05-02 13:35:14 följande:
    Iranier är en muslimsk folkgrupp men som jag skrev är ju majoriteten av iranier inte alls religiösa, visst vi har religiösa bland oss också men majoriteten av iranierna är ju icke religiösa eller endast muslimer bara såhär, för att de föddes till muslimer. Och ja, tekniskt sett är 99 % av alla iranier födda som muslimer. Vi har en liten kristen befolkning, runt 100. 000. Och fåtal Iranska judar. De som konverterar de kan ju knappast räknas som riktiga krista då de inte ä födda som kristna utan födda som muslimer. Kolla på statistik och fakta så ser du att 92 % av Iran är Shia, 7 & Sunni och resten 1 & är Kristna: (armenier och assyrier) 

Varje Iranier som konverterar gör bara fördomarna mot oss iranier större, de har behovet av att få bekräftelse  därför konverterar dom, bär kors osv vilket är roligt och tragiskt. 

Vi är ju tyvärr!!! kända för att glömma bort vårt ursprung så fort vi flyttar från Iran, bära kors, skaffa svenska namn, snacka skit om muslimer. DESSA iranier skämmer ut resten av oss, hatar dessa iranier, jag ser dom inte ens som iranier utan som ett gäng rövslickare som söker bekräftelse.  

Det där var det dummaste jag läst i tråden hittills. Finns inget som heter "muslimsk folkgrupp", eftersom islam inte är en folkgrupp utan en religion. Dessutom, som sagt, är mååååååååånga iranier zoroaster, kristna, judar osv.
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 13:37:07 följande:

Kim Kardashian. Nja jättefräscha vette fan. Tycker dom ser helt superalldagliga ut.

För en del är det vackert, vet du. Glad
  • Dorian Ertymexx
    Errol Flynn skrev 2013-05-02 13:48:47 följande:
    Varför skulle man inte kunna konvertera? Det räknas alltså inte?
    Bra då vet vi. Alla muppar som konverterar till islam är inte riktiga muslimer. Kanon.

Inte ofta vi är överens. Flört
  • Dorian Ertymexx
    MrsPenn skrev 2013-05-02 14:00:36 följande:
    Ja men tänk när du får se din favoritskådis på ICA utan smink... visst fan ser hon alldaglig ut.
    Men jag tycker de såg "fräscha" ut i ordets rätta bemärkelse, även utan smink.
    Förövrigt är jag supertrött på det här med att kvinnor måste bära smink hela jäkla tiden.

Tokword.
  • Dorian Ertymexx
    chrissepisse skrev 2013-05-02 14:00:47 följande:
    Jag är inte så förtjust i den hårdsminkade, opererade stilen som många av de länkade tjejerna är exempel på. Jag tycker det ser så artificiellt ut med klotrunda äppelkinder, pumpade läppar och fixad näsa. Jag tycker det är synd att det utseendet blir till ett ideal. Jag tycker faktiskt att höknäsa kan vara riktigt snyggt. Exemplevis Claudia Lynx näsa tycker jag var fin före operationen.

Ska vi tala näsor är det mer Claudia Black som gäller!

http://www.imdb.com/media/rm603109376/nm0085227
  • solus33
    Persisk skrev 2013-05-02 13:35:14 följande:
    Iranier är en muslimsk folkgrupp men som jag skrev är ju majoriteten av iranier inte alls religiösa, visst vi har religiösa bland oss också men majoriteten av iranierna är ju icke religiösa eller endast muslimer bara såhär, för att de föddes till muslimer. Och ja, tekniskt sett är 99 % av alla iranier födda som muslimer. Vi har en liten kristen befolkning, runt 100. 000. Och fåtal Iranska judar. De som konverterar de kan ju knappast räknas som riktiga krista då de inte ä födda som kristna utan födda som muslimer. Kolla på statistik och fakta så ser du att 92 % av Iran är Shia, 7 & Sunni och resten 1 & är Kristna: (armenier och assyrier) 

Varje Iranier som konverterar gör bara fördomarna mot oss iranier större, de har behovet av att få bekräftelse  därför konverterar dom, bär kors osv vilket är roligt och tragiskt. 

Vi är ju tyvärr!!! kända för att glömma bort vårt ursprung så fort vi flyttar från Iran, bära kors, skaffa svenska namn, snacka skit om muslimer. DESSA iranier skämmer ut resten av oss, hatar dessa iranier, jag ser dom inte ens som iranier utan som ett gäng rövslickare som söker bekräftelse.  
    Där sa du nått bra,, håller med dig ..
  • MrsPenn
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-02 21:55:06 följande:

Tokword.
    Hjärta
    B: -So that means you're Italian? S: -Of course! My love for Spaghetti-o's and smoking on the toilet! It all makes sense! /F.Guy
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer