• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Dorian Ertymexx
    mikipiki skrev 2013-05-03 14:59:56 följande:
    Lille Birger - Det där var ju snarare en väldigt opassande bild för barn :/

Varför då? Så länge männen också ser sådär ut på bilderna, så att det är jämställt, ser jag inget fel med det alls.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • lille Birger
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 15:26:54 följande:

Varför då? Så länge männen också ser sådär ut på bilderna, så att det är jämställt, ser jag inget fel med det alls.
    Exakt som hon på bilden ser männen inte ut, men på det stora hela bjuder de till minst lika mycket.

Den där killen, t ex, har lagt ned mycket jobb på sin halloweenklädsel.
  • Esteten

Det var intressant, men inte sant. Tvärtom.

• Dorian Ertymexx
    lille Birger skrev 2013-05-03 15:40:50 följande:
    Exakt som hon på bilden ser männen inte ut, men på det stora hela bjuder de till minst lika mycket.

Den där killen, t ex, har lagt ned mycket jobb på sin halloweenklädsel.

Hahaha, priceless!
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Nanime
    I Rose I skrev 2013-05-03 12:49:12 följande:
    Det roliga är folk som vill motbevisa TS och lägger in bilder på tillfixade blondiner. Det är inga Maud Olofssons kopior man lägger in även om majoriteten av svenska kvinnor över 30 ser ut som henne. Den korta frisyren bland svenska kvinnor är en rolig samtalsämne bland icke svenskar. Sedan att man inte håller med birgers lasbilparkeringsrövar som han lägger in säger sitt. Serien svenska hollywoodfruar säger också sitt. Det är inga Maud Olofssons kopior direkt eller typiska medelålders svenska kvinnor med kort hår, osminkad, mjukisbyxor och ECCO-skor.  

Kan du definiera tillfixade?
    Är detta tillfixat? mascara och ögonskugga?

• I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 12:58:04 följande:
    Ha ha, dankeschön du galna och vackra exotic!
    Om min personlighet har ändrat sig iom näsop:en? Näh, det tror jag inte! Då skulle jag tro att jag förändrades mer av ögonop:en, plötsligt var jag inte en glasögon-/linsmänniska längre. Jag tyckte bara att min rejäla Balkan-kran var hiskelig. Så nu har jag en svennenäsa
    Det gjorde du rätt i! Det viktigaste är att man själv ska vara nöjd med sig själv och inte vad andra tycker. 
    Åh, har du opererat ögonen? Vilken metod? Lasik? Är också sugen men är inte i okej skick att genomgå en operation idag. Kanske om några månader.  
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 12:59:54 följande:
    Just det, man ser det inte lika tydligt - lyckligtvis så har ju vi å andra sidan mörkare hy (iallafall om sommaren) så alla jefla hår kommer bort lite. Dock, på vintern med olivfärgad men ljus hy och alla svarta hår ser man ju ut som en gorilla...
    Som tur är så finns det hjälpmedel så som laser. Värre är det med blont hår som laser inte biter i. Då får man finna sig i att vara en varm gosedjur.
    Vad glad att du istället har fått tjocka ögonbryn och ögonfransar som många skulle mörda för. Det är jag.    
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    MammaOchMatte skrev 2013-05-03 14:12:19 följande:
    Håller med, majoriteten av Iranier är snarare pappersmuslimer (mosalmanande shenasnamei som de själva kallar det). Kulturmuslimer var ett bra ord.
    Hej älskling

En till mörkhårig skönhet.  Kyss
    Jag ska inte börja en diskussion om iranska så kallade muslimer. Vill inte trampa någon på tårna men att säga att iranier är en muslimsk folkgrupp är som att pissa rakt i ansiktet på alla dessa miljontals minoriteter som är etniska perser och som inte har Islam som religion, varken på papper, i kulturen eller på annat sätt.

(Jag ber om ursäkt att jag inte har svarat på ditt mail. Börjar komma till liv så småningom. Ska absolut svara under dan. Puss.)       
  • I Rose I
    Svenskflicka skrev 2013-05-03 14:49:20 följande:
    Så var finns din statistik att majoriteten över 30 ser ut som Maud Olofsson??
    Hämtade det ur samma statistik som "alla iranier är si och så". För övrigt så ta en titt runtomkring där nästa gång du är ute bland folk. Östermalm räknas inte. Östermalm är motsvarigheten till iraniers Kista.
  • I Rose I
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 14:51:26 följande:

Å fy fan, om hon verkligen sade detta blir det FL-krig! Svenskor över 30 är ofta jäääkligt heta. Maud... well, hon fungerar jättebra som preventivmedel - det blir inte ens sex om man visar bild på henne, än mindre barn!! Tungan ute
    Du skulle finna Mumin attraktiv om det visade sig att denne äger en hallongrotta (vill inte uppröra FL-tanterna)  mellan benet.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer