• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Doofie
    GalerieMaeght skrev 2013-05-03 20:47:59 följande:
    "...i hennes ålder"? Vad menar du? Att hon är slät som en prydnads-jordglob i fejjan?
    Om det är det du önskar så är det väl inget problem. Du måste väl ha hört talas om Botox, fillers e t c?
    Och photoshopade bilder x)
    Mucka inte med mig, jag är redan galen.
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 17:52:23 följande:
    Det gjorde du rätt i! Det viktigaste är att man själv ska vara nöjd med sig själv och inte vad andra tycker. 
    Åh, har du opererat ögonen? Vilken metod? Lasik? Är också sugen men är inte i okej skick att genomgå en operation idag. Kanske om några månader.  

Som tur är så finns det hjälpmedel så som laser. Värre är det med blont hår som laser inte biter i. Då får man finna sig i att vara en varm gosedjur.
    Vad glad att du istället har fått tjocka ögonbryn och ögonfransar som många skulle mörda för. Det är jag.    
    Lasik. Allt var över på mindre än 5 minuter, ingen smärta. Bästa spenderade pengar i mitt liv.

Jag älskar mina fransar och bryn! Behöver aldrig färga, bara plocka. Och jag kar köpt en IPL ("hemmalaser") från Remington, så jag fixar hårväxten hemma!
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-03 22:43:48 följande:
    Lasik. Allt var över på mindre än 5 minuter, ingen smärta. Bästa spenderade pengar i mitt liv.

Jag älskar mina fransar och bryn! Behöver aldrig färga, bara plocka. Och jag kar köpt en IPL ("hemmalaser") från Remington, så jag fixar hårväxten hemma!
    Skönt att höra. Funderar som sagt på det och ska göra det inom en snar framtid. Ska bara vänta ut en fas i mitt liv som är mindre trevlig just nu sen tar jag tag i det.

Mina är så svarta och tjocka att jag aldrig behövt färga och plocka gör jag en gång per månad. Det räcker.

Tänk att både du, jag och många andra som jag känner som har skrivit i tråden tillhörande "blatte" folkgruppen ändå lyckas gifta sig med europeiska män. Förmodligen var det din lurviga varma goa kroppsbehårig din man blev kär i, eller?    

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-03 19:20:36 följande:
    Mjao, ja DET var en ruggigt vacker kvinna! Vilket ansikte! *blir litet knäsvag*
    Åho, tror det är första gången du håller med mig angående en kvinnas utseende.

Ja, hon är otrolig vacker och välbehållen för sin ålder. Den kroppen, ansiktet, ögonen, glöd och suget i ögonen. Ska jag vara ärlig så blir jag också knäsvag när jag tittar på bilderna... 
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-04 17:40:05 följande:
    Åho, tror det är första gången du håller med mig angående en kvinnas utseende.

Ja, hon är otrolig vacker och välbehållen för sin ålder. Den kroppen, ansiktet, ögonen, glöd och suget i ögonen. Ska jag vara ärlig så blir jag också knäsvag när jag tittar på bilderna... 

Hon ser mer naturlig och vardaglig ut än tidigare kvinnor du lagt upp bilder på. Jag gillar vardaglighet i ett utseende. Och hon har en ansiktsform jag är väldigt svag för.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-03 19:12:11 följande:

Tänk om man kunde se ut så där i hennes ålder. Damn!
    Den undre bilden ser ut som Dominica Perzynski, iofs även det en väldigt snygg kvinna som sett bra ut från hon var 20 tills nu!.
  • Voluptuous Shalimar
    I Rose I skrev 2013-05-04 17:36:24 följande:
    Skönt att höra. Funderar som sagt på det och ska göra det inom en snar framtid. Ska bara vänta ut en fas i mitt liv som är mindre trevlig just nu sen tar jag tag i det.

Mina är så svarta och tjocka att jag aldrig behövt färga och plocka gör jag en gång per månad. Det räcker.

Tänk att både du, jag och många andra som jag känner som har skrivit i tråden tillhörande "blatte" folkgruppen ändå lyckas gifta sig med europeiska män. Förmodligen var det din lurviga varma goa kroppsbehårig din man blev kär i, eller?    

Jag gillar min svennebanan alldeles väldigt! Iofs ser han ut som om han har vallo-/rom-påbrå (jag har också zigenarblod, t.o.m. på mammas sida, ha ha ha) men till sättet är han så svennig man kan bli. Kanske tur? Skulle nog bli jobbigt med två personer med mitt temperament i ett äktenskap...
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-04 18:19:39 följande:
    Den undre bilden ser ut som Dominica Perzynski, iofs även det en väldigt snygg kvinna som sett bra ut från hon var 20 tills nu!.
    Förutom Catherines utseende så gillar jag hennes karaktär. Hon är mycket engagerad i olika frågor som ligger mig varmt om hjärtat och som ger mig lite hopp om mänsklighetens vänlighet gentemot varandra.
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-04 18:29:38 följande:
    ... och jag har varit ansad sedan tidiga tonår, så maken har aldrig behövt ulla ner sig hos mig på kvällen *urk*
    Och där gav du mig en välbehövlig skratt. Du uttrycker dig så galet ibland.

Jag har aldrig varit hårig så som jag egentligen skulle ha sett ut i egenskap av en persiska men eftersom jag är så jävla blek så syns varenda hårstrå hur tunna dem än är pågrund av färgen. Som sagt, tacka vet jag den som kom på IPL. Tog bort allt hår på kroppen. Finns inte en enda hårstrå från halsen neråt. Ibland önskar jag att jag hade lite färg. Till och med iranierna själva blir förvånad när jag säger att jag är iranier. Får anstränga mig och sminka mig lite mer överdrivet än vad jag normalt gör när jag ska på persiska fester för att passa in.    
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer