• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • lille Birger
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:12:35 följande:
    Måste man vara "hjärncellsbefriad" för att man gissar fel på nationell tillhörighet? Själv är jag svensk, men har fått höra många gissningar om var jag kommer från, som t ex Italien, Frankrike och en gång även Ryssland. Jag har svenska "färger", d v s blå ögon, ljus hy, ljusbrunt hår, men ändå är det en hel del som tror att jag inte är svensk. Tycker dock inte att de är "hjärncellsbefriade" för det. De får väl tro vad de vill. Fattar inte varför man måste vara så hård och nedlåtande för en sådan sak.
    Du blev kränkt.
  • GalerieMaeght
    lille Birger skrev 2013-05-05 11:33:18 följande:
    Du blev kränkt.
    Jaså.
    Du som vet, förklara varför och hur. Kan ju vara bra för mig att veta.
    Liksom.
  • GalerieMaeght
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 11:17:37 följande:
    Äh, Rose har ett tempramentsfullt språk, haka inte upp dig på det.

Själv är jag som sagt jugge så att folk tar mig för MENA tycker jag mest är lite kul. Händer då och då, särskilt på sommaren. Jag blir nästan lika mörk som en svart person när jag blir riktigt solbränd.
    Ok, så då kan man kalla folk lite vad som helst och hänvisa till att man är temperamentsfull?

Undrar hur den här skulle funka IRL:

X säger till Y, "Jävla svartskalle!"
    X förvånat till Y, "Vadå, blev du ledsen? Ah du, bry dig inte, det är bara jag som är temperamentsfull"

• Voluptuous Shalimar
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:42:55 följande:
    Ok, så då kan man kalla folk lite vad som helst och hänvisa till att man är temperamentsfull?

X förvånat till Y, "Vadå, blev du ledsen? Ah du, bry dig inte, det är bara jag som är temperamentsfull"

Tja. Jag tar inte illa upp om någon kallar mig svartskalle - jag är ju en svartskalle!
  • MrsPenn
    lille Birger skrev 2013-05-05 11:13:23 följande:

ful.
    Om ditt namn innehåller ''Anonym'' så låtsas jag inte läsa vad du skriver.
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 07:55:06 följande:
    Alltså, hemma-IPL är ju inte helt permanent, du får göra om det varje säsong. Men så gör det inte svinont heller - jag har inte gråtit en tår (och hello, du talar med kvinnan med typ världens lägsta smärttröskel, jag grinar av en vaccinationsspruta...) Det går snabbt och bränner till lite men det är inga större problem. Jag kör varannan dag i 2 veckor, sen är jag hårfri en säsong.

Jag har hög smärttröskel men intimbehandlingen var hemsk.

Aha, så du får göra om det varje säsong? Har det inte blivit mindre eller tunnare?

Och nej, jag bryr mig heller inte om någon kallar mig för svartskalle. Jag är inte färgblind. Att bli kallad för indier är dock lika hjärndöd som att bli kallad för svensk. Trampade jag någon på tårna med det uttalandet så sug på den. Blir bra efter ett tag...
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • I Rose I
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 11:17:37 följande:
    Äh, Rose har ett tempramentsfullt språk, haka inte upp dig på det.

Puss mitt på munnen.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • lille Birger
    MrsPenn skrev 2013-05-05 14:02:29 följande:
    ful.
    På vilket sätt är hon ful?
  • Dorian Ertymexx
    Voluptuous Shalimar skrev 2013-05-05 07:55:54 följande:
    Hur menar du nu? Är inte Dominika snygg nog för dig?

Nope.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Voluptuous Shalimar
    GalerieMaeght skrev 2013-05-05 11:42:55 följande:

Mao - dåligt exempel. Om någon inte ser skillnad på en MENA-brud och en asiat kan man ju tycka att den personen är lite lätt [insert valfritt ord].
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer