• Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

VARFÖR är iranska /persiska tjejer så vackra och snygga? tusen gånger snyggare än blonda tjejer och asiatiska. denna speciella exotiska skönhet finns inte bland andra folkgrupper, iranska /persiska tjejer är speciella

trandom iranska tjejer..Hon till höger är wow! (bilden e från Iran)

Iransk skådespelare bosatt i iran (elnaz shakerdoost)

iransk/persisk modell bosatt i usa. (mahlagha jaberi)

Claudia lynx, iransk persisk modell bosatt i Usa

Iransk tjej från presidentvalet iran 2009

Random iranska 
  • Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer
  • Jan Banan01
    Persisk skrev 2013-04-29 18:06:15 följande:
    vackra persiska tjejer :)

Ser ut som transarKräks
  • Deelicious

Medlem3:
    Ja och båda har silikonbröst? Vad anser du är skönhet? Ansiktet är normalfint men inte supersnygg om du frågar mig. Jag är snyggare :p

• Medlem3
    Deelicious skrev 2013-07-15 11:36:32 följande:
    Medlem3:
    Ja och båda har silikonbröst? Vad anser du är skönhet? Ansiktet är normalfint men inte supersnygg om du frågar mig. Jag är snyggare :p
    HAHAH nej, känner båda i verkligheten sedan barndomen
    Deelicious skrev 2013-07-15 11:36:32 följande:
    Medlem3:
    bild or stfu :) alla har väl fb ändå så länka får vi se ^^
    Jan Banan01 skrev 2013-07-15 09:07:11 följande:
    Ser ut som transarKräks
    tycker jag inte. men tror en europeisk tjej med androgena drag ser mer ut som en transa än de där två, persiska tjejerna. Det är antagligen sminkningarna som får dig att tycka de ser ut som transor.

• Krafs
    Medlem3 skrev 2013-07-26 00:27:54 följande:

Haha. Vilka skabb!
  • honest

Jag är från iran och jag kan säga att vi som alla folkslag har variationer när det gäller utseende. Blond eller mörk spelar ingen roll. jag tycker absolut inte att raset är avgörande för att vara vacker eller ej. du som har skrivit det här inlägget är antingen mot iranier och vill få folk att tänka att iranier är ytliga eller så har du brist för självförtroende, kanske för att du tycker att blondiner är snyggare!

du har ju lagt upp bilder med tjejer som är extrem sminkade/ opererade. Tyvärr många iranska kvinnor saknar självförtroende, sluta tänka att iranier är snyggaste, då är det ingen skillnad mellan ditt sätt att tänka och sverigedemokrater.  

• Dorian Ertymexx
    honest skrev 2013-07-27 03:45:07 följande:
    Jag är från iran och jag kan säga att vi som alla folkslag har variationer när det gäller utseende. Blond eller mörk spelar ingen roll. jag tycker absolut inte att raset är avgörande för att vara vacker eller ej. du som har skrivit det här inlägget är antingen mot iranier och vill få folk att tänka att iranier är ytliga eller så har du brist för självförtroende, kanske för att du tycker att blondiner är snyggare!

du har ju lagt upp bilder med tjejer som är extrem sminkade/ opererade. Tyvärr många iranska kvinnor saknar självförtroende, sluta tänka att iranier är snyggaste, då är det ingen skillnad mellan ditt sätt att tänka och sverigedemokrater.  

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • lille Birger
    Dorian Ertymexx skrev 2013-07-27 09:21:13 följande:

Där har du en snygg en.

• GalerieMaeght
    Medlem3 skrev 2013-07-26 00:24:18 följande:
    tycker jag inte. men tror en europeisk tjej med androgena drag ser mer ut som en transa än de där två, persiska tjejerna. Det är antagligen sminkningarna som får dig att tycka de ser ut som transor.

Hur kommer man fram till något som detta?
    Vilken tjej som helst med androgyna drag - oavsett härkomst - kan se "ut som en transa".
    Spelar väl ingen roll om det är fråga om en asiat, persier, afrikan eller europé.

Och sedan spelar det väl heller ingen roll vad det är som gör att någon ser "ut som en transa" eller ej, d v s om det det beror på sminket eller anletsdragen. Ser man "ut som en transa", så ser man ut som en transa. Det är ju dumt att sminka som en transa om man inte vill se ut som en sådan.
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer