Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Amber110314 skrev 2013-04-29 21:51:29 följande:
    alla svenskar är inte blonda..
    Jag är helsvensk men får ofta frågan ifall jag är ifrån Iran etc.
    Men jag tar det som en komplimang;)
    På samma sätt som alla iranier inte har stora näsor, de finns iranier som är extremt ljusa och ser europeiska ut osv.
  • Persisk
    Kataryna skrev 2013-04-29 22:02:10 följande:
    Elnaz Shakerdoost bild nr 2.

FÖRE och efter!
    Det är mer än bara näsan som opererats här TS!!!! Alla kvinnorna på bilderna i din trådstart är genomopererade! Natuliga iranska/persiska kvinnor ser inte ut så. De ser ut som de gjorde INNAN operationerna, såsom nedan tex. 

Bilden är fake, jag har sett bilder på hennes när hon var 2-3 år där hon lekte i deras trädgård  på iransk tv, hon hade grön/blåa ögon  ;) gå inte på allt du ser på nätet.
  • Persisk
    Wittra skrev 2013-04-29 22:07:36 följande:
    tjejen till höger så fan hemsk ut. Varför i herrans namn spökar man ut sig så?? :-O  Rouget ligger som 2 stora blaffor på kinderna, väldigt "avgränsat"...sen är det typ vitt under hennes ögon?? 
    detta är en mycket vanlig syn i tehrans gator, dessa är bara för extremt sminkade. MEN DENNA tjej är ju helt naturlig, inte ens mycket smink :) 

• Persisk

Michael jacksons 'Iranska/persiska systrar. detta kallar t.o.m jag för extrem utseende, ;) med den lilla ''slöjan'' 

• Persisk
    PersoneN skrev 2013-04-29 22:14:10 följande:

Hon kanske inte är übersminkad men hon ser fortfarande "off" ut.

Har hon blåa linser? För det ser ut som det....sen ser munnen och näsan knepig ut också.

Varför har ni svårt att acceptera att det finns blå ögda och grön ögda iranier? det är ju inte liksom enbart en svensk egenskap! finns folk i Indien som har blåa ögon t.o.m
  • Persisk
    Kataryna skrev 2013-04-29 22:16:45 följande:
    Nej bilden är inte fake. Men snälla, blågrå ögon?! Och dte kan du se genom tv-rutan? Nej TS det är linser. Jag ska ge ett exempel:

Hennes grön/blå linser!

idiot detta är inte ens elnaz shakerdoost bild, detta är nån europeisk tjej du skickat bild på alltså ögonen.
  • Persisk
    Jättekul skrev 2013-04-29 22:20:34 följande:
    Men snälla, driver du med oss. Alla kan väl fatta att dessa tjejer inte har blå ögon normalt. Det syns....
    Jag vet, dessa 3 är extremt hårt sminkade. Jag ogillar såhär mycket smink. det blir bara fult och roligt på nåt sätt, 
  • Persisk

Classy :) jag delar bara med er, bilder på vackra iranier/perser... värda att ses, vissa har opererat sig men det är vanligt, det är 2013 nu och inte 1940,

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer