Inlägg från: Persisk |Visa alla inlägg
  • Persisk

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Svenskflicka skrev 2013-05-01 18:04:23 följande:
    Ja du, förtryck. Det är vad DU har ägnat hela denna tråd åt. 
    Ursäkta ? 
  • Persisk
    Gumsegumsan skrev 2013-05-01 18:11:55 följande:
    tuggas det här ännu?

ts, VAD är svårt att förstå i att alla tycker olika och att skönheten ligger i betraktarens ögon? Du kan väl ändå inte på allvar tro att ALLA tycker att persiska kvinnor är fantastiska? 
    Har inte förnekat det.. jag vet att alla tycker olika.
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 18:04:23 följande:
    Ja du, förtryck. Det är vad DU har ägnat hela denna tråd åt. 
    Varför har du en rasistisk bild.. ser ut som Nazi tecken eller nåt annat rasistisk.. vad ska de föreställa? 
  • Persisk
    Lillmajsan skrev 2013-05-01 18:27:41 följande:
    Söt svensk tjej
    Helt naturlig bortsett från lite ögonskugga och mascara.
    Sin egen hårfärg.

HAHAHAHA du måst driva med oss.... hon är inget jämfört me de vackra iranska tjejerna jag lagt upp bilder på.
  • Persisk
    Svenskflicka skrev 2013-05-01 18:47:11 följande:

Osminkad Carolina Gynning.

Tina Nordström.

Random Svensk tjej.

Livlösa ansikten, för bleka, massor med fräknar och prickar. Vår Persiska hud är mjuk och len tack vare vår etnicitet/ras. Varje folkslag har ju egna drag osv.. vi iranier/perser har oftast fin ljusbrun hud som inte åldras för det är tjockare än europeiska Huden. Det är sant, ni kan läsa om det också bara ni söker. 
  • Persisk

Naturligt fin, len och vacker hud. Inga fräknar, vacker hudton. Mörka fina ögon och ögonbryn. Exotisk och snygg helt enkelt. Nazanin boniadi heter hon.

• Persisk

Artisten Laleh, som ni Svenskar älskar. Är persisk/iranska. Naturlig och fin

• Persisk

Random Iransk tjej, bosatt i Tehran, Iran. Supervacker.. hittar man detta ansikte bland Européer?  don't think so :)

• Persisk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 19:28:48 följande:

Alltså, DET skulle jag inte säga. Visst är persiskor ofta vackra, men att det inte skulle finnas jämnvackra i Europa är milt sagt arrogant påstående. Det finns vackra kvinnor överallt, beroende på individuell smak fler bland vissa folk än andra (jag finner ofta tyskor, finskor, spanskor, persiskor och östafrikanskor vackra, men är inte lika het på asiatiskor, som många andra tänder på; andra är kanske tvärtom).

Vad man tycker är vackert är individuellt. Det går liksom inte att säga att ett folk är vackrare än ett annat.  
    Jag vet, men enligt mig så är vi vackrast :) jag menar inte att alla andra är fula.. visst det finns snygga människor bland alla folkgrupper men ''de vanliga folket'' är oftast inte super snygga, de flesta av bilder jag lagt upp här är på helt vanliga persiska tjejer som varken är kändisar eller modeller, som den allra sista.. vanliga vardagliga perser/iranier är oftast mycket vackrare än andra.. när man går på gatorna i Tehran så ser 8 av 10 personer man ser mycket bra ut,snyggare än medel t.o.m Tro det eller ej men det är så faktisk :)
  • Persisk
    solus33 skrev 2013-05-01 19:39:44 följande:
    TS sluta skämma ut oss utländska med ditt propaganda, det är så pinsamt..
    det finns massa vackra svenska kvinnor som jag har sett.. .
    vackra isblåa ögon och blont långt hår,

världens vackraste kvinna!!

Hon är mycket finare.. 

Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer