Dorian Ertymexx skrev 2013-05-01 19:28:48 följande:
Alltså, DET skulle jag inte säga. Visst är persiskor ofta vackra, men att det inte skulle finnas jämnvackra i Europa är milt sagt arrogant påstående. Det finns vackra kvinnor överallt, beroende på individuell smak fler bland vissa folk än andra (jag finner ofta tyskor, finskor, spanskor, persiskor och östafrikanskor vackra, men är inte lika het på asiatiskor, som många andra tänder på; andra är kanske tvärtom).
Vad man tycker är vackert är individuellt. Det går liksom inte att säga att ett folk är vackrare än ett annat.
Jag vet, men enligt mig så är vi vackrast :) jag menar inte att alla andra är fula.. visst det finns snygga människor bland alla folkgrupper men ''de vanliga folket'' är oftast inte super snygga, de flesta av bilder jag lagt upp här är på helt vanliga persiska tjejer som varken är kändisar eller modeller, som den allra sista.. vanliga vardagliga perser/iranier är oftast mycket vackrare än andra.. när man går på gatorna i Tehran så ser 8 av 10 personer man ser mycket bra ut,snyggare än medel t.o.m Tro det eller ej men det är så faktisk :)